|
Auteur |
Bericht |
Walnootje
Leeftijd: 32 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): RUG
Berichten: 49
|
Geplaatst: ma 09 mrt 2015 15:40 Onderwerp: Al meer dan 1.5 geen mobiel netwerk |
|
|
Hallo allemaal,
Ik zit bij Ben.nl en heb anderhalve week geleden een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze is de volgende dag geleverd, maar vanwege een nieuwe website, kon de simkaart niet online geactiveerd worden. Er wordt verzocht om de klantenservice te bellen. Deze klantenservice is niet te bereiken en als je een berichtje krijgt, heb je niks aan het bericht. Het resultaat is dat ik (en vele anderen) nu al anderhalve week geen mobiel netwerk hebben.
Wat zijn nu de mogelijkheden. Aangezien dit niet het eerste probleem met deze partij is, zou ik graag mijn contract willen opzeggen. Is dit mogelijk gezien het feit dat ze hun verplichting tot het leveren van een mobiel netwerk niet nakomen?
Mocht dit niet mogelijk zijn, is er dan een vergoeding die ze mij moeten geven voor het niet nakomen van het leveren van een netwerk?
Ik heb een eigen bedrijf en het niet hebben van een mobiel netwerk levert problemen op.
Ik hoor het graag.
Alvast enorm bedankt! |
|
|
|
|
dr.dunno
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: ma 09 mrt 2015 20:28 Onderwerp: |
|
|
Voor zakelijk gebruik met belang voor bereikbaarheid een budget virtuele provider voor particulieren op nota bene het T-mobile netwerk gebruiken is een interessante gedachtengang. Als bachelorstudent rechten aan de RUG heb je natuurlijk al de AV en de BW-bepalingen die van toepassing zijn voor bedrijven doorgenomen, wat vond je daarin m.b.t. je vraag? _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
|
miss marple
Leeftijd: 94 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 126
|
Geplaatst: di 10 mrt 2015 13:31 Onderwerp: |
|
|
Het beste kunt u een ingebrekestelling sturen waarin u een termijn geeft om de zaak op te lossen. Lukt dat niet binnen die termijn, dan ontbindt u de overeenkomst, zo stelt u.
Verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 10 dagen.
Voor het niet leveren van de dienst de afgelopen tijd, vraagt u een redelijke vergoeding.
Ik dacht dat Ben geen zakelijke contracten afsloot en zich alleen richt op consumenten, maar kan me vergissen. In ieder geval zult u niet de schade die uw bedrijf lijdt kunnen verhalen op Ben. In vrijwel alle zakelijke contracten worden deze kostenposten uitgesloten, van een bedrijf mag men verwachten dat het niet afhankelijk is van 1 enkele simkaart. |
|
|
|
|
|