Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu ma 29 apr 2024 5:18
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Koop caravan
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 20:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:


beste Karin

je ziet wat een bericht allemaal tot weeg brengt.
ook ik hou er niet van dat mijn woorden in de weegschaal worden gelegd maar het is niet anders.


Oh my, jij hebt echt een probleem in je bovenkamer. En maar door blijven emmeren, ongehinderd door kennis van en inzicht van zaken, nog daargelaten Hilde12 aan te vallen op haar (evident fictieve) leeftijd als de inhoudelijke argumentatie tekort schiet. Je begrijpt natuurlijk wel dat je je eigen geloofwaardigheid daarmee niet bepaald versterkt.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
slinger



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 65


BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014 12:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dr.dunno schreef:


Oh my, jij hebt echt een probleem in je bovenkamer. En maar door blijven emmeren, ongehinderd door kennis van en inzicht van zaken, nog daargelaten Hilde12 aan te vallen op haar (evident fictieve) leeftijd als de inhoudelijke argumentatie tekort schiet. Je begrijpt natuurlijk wel dat je je eigen geloofwaardigheid daarmee niet bepaald versterkt.


beste dunno!
ga je dit forum gebruiken om mensen af te kraken of heb je nog iets mede te delen aan antwoorden die met de officiële vraagstelling te maken hebben?
bespreek vragen! geen onzin of mensen bekritiseren.
sommige discussie onderling over wat wel of niet geantwoord had kunnen of mogen worden ,vullen niets aan.

Het forum is ook bedoeld om meerdere kanten van een probleemvraag te bespreken. zodat men niet voor onaangename verrassingen komt te staan. zelf heb je ook een alias en spreek je opmerkingen op een manier uit die grenzen van fatsoen te boven gaan en waar andere ook twijfels bij krijgen.

sommige vragen vallen onder meerdere rechten en plichten.
Feitelijk heeft de vragensteller nu te maken een koopovereenkomst met erfgenamen dankzij dit forum voor elkaar gekregen.
Aandeel van jou,Hilde, mij en de rest van de beantwoordingen.

Met aanhalen van Quotes verspreid je geen kennis.
maar toon ook je eigen tekortkomingen en geloofwaardigheid.
sluit deze discussie door nu niet weer te antwoorden.

m
Bekijk profiel Stuur privé bericht
A.Verkerk



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 219


BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014 13:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Tegen beter weten in ga ik hier toch nog even op in.
slinger schreef:
beste dunno!
ga je dit forum gebruiken om mensen af te kraken of heb je nog iets mede te delen aan antwoorden die met de officiële vraagstelling te maken hebben?
Op 22 apr 2014 23:16 heeft dunno de oplossing voorgesteld die de vragensteller uiteindelijk het meest heeft geholpen.

slinger schreef:
bespreek vragen! geen onzin of mensen bekritiseren.
Moet ik verwijzen naar je eerste post, waarin je TS een aasgier noemt?

slinger schreef:
sommige discussie onderling over wat wel of niet geantwoord had kunnen of mogen worden ,vullen niets aan.
Tenzij die discussie nodig is om de TS duidelijk te maken dat een van de reagerende personen het verkeerd had.

slinger schreef:
sommige vragen vallen onder meerdere rechten en plichten.
Feitelijk heeft de vragensteller nu te maken een koopovereenkomst met erfgenamen dankzij dit forum voor elkaar gekregen.
Aandeel van jou,Hilde, mij en de rest van de beantwoordingen.
Zelf voor verwarring zorgen, tot twee keer toe posts plaatsen die gecorrigeerd moeten worden door anderen en dan claimen dat je hebt meegeholpen aan de oplossing;
Onbetaalbaar
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Nemine contradicente
Moderator
Nemine contradicente

Leeftijd: 45
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 2250


BerichtGeplaatst: di 29 apr 2014 17:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven


1: @Slinger, ik moet (weer) Hilde en Dr.Dunno gelijk geven dat je advies in dit geval kant noch juridische wal raakt.
Wees je ervan bewust dat (veel van) de mensen die advies vragen weinig tot geen juridische kennis hebben en blind varen op de adviezen die hier gegeven worden.
Probeer er dus voor te zorgen dat je antwoorden zo correct mogelijk zijn.

2: Mensen dit forum heeft niet voor niks regels, volg ze op (o.a. door beleefd te zijn). Ongeacht hoe verhit een discussie kan worden, tolereer ik géén scheldkannonades etc. Als de algemene omgangsvormen een te grote uitdaging opleveren voor deze of gene dan verzoek ik de desbetreffende persoon vriendelijk niet meer te schrijven. Mochten er veelvuldige overtredingen van de Netiquette plaats vinden schroomt het moderator-team niet om lidmaatschappen eenzijdig te beëindigen. (Mocht een discussie escaleren c.q. een lid de regels voortdurend overtreden laat het mij weten via een )

3: Aangezien de vraag beantwoord is lijkt het mij niet noodzakelijk dat deze draad open blijft. Nemootje mocht je nadere vragen hebben staat het je natuurlijk vrij om een nieuwe draad te openen

_________________
Legere Iudicare Reparare
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 2 van 2 Ga naar pagina Vorige  1, 2

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds