Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?
180-dagen rege...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu ma 29 apr 2024 17:59
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Rechtszaak zonder einde
Moderators: Michèle, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 5 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015 20:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Kun je je voorstellen dat veel egoïsten me niet paranoïde, maar juist naïef vinden (vooral vrouwen krijgen bij mij iets van een moedersinstinct en willen me in bescherming nemen of waarschuwen voor de grote, boze wereld)?
Op 27-12-2004 fantaseerde een psychiater met de verstandelijke vermogens van een kleuter een geneeskundige verklaring op basis van de informatie van Abn amro. Hij stelde de diagnoses Syndroom van Asperger en schizofrenie.
Schizofrenie is een chronische psychische aandoening, die meestal gepaard gaat met psychoses, waandenkbeelden en paranoia. In het algemeen gaan psychische ziektes gepaard met verminderende capaciteiten en dit geldt in het bijzonder voor schizofrenie, dit zou betekenen dat als ik sinds 2003 schizofreen ben, ik inmiddels dus zwakzinnig moet zijn (misschien zou ik nog net geacht kunnen worden om zelf mijn veters te strikken).
Ook het syndroom van Asperger is chronisch en is een psychische ziekte in het autistische spectrum. Dit zou betekenen dat ik niet in staat ben tot enig begrip van gevoelens of sociale relaties, dus onder andere niet in staat ben tot een adequaat begrip van de (veelal denigrerende) reacties op de door mij geplaatste "lappen tekst". Autisme brengt met zich mee moeilijk kunnen praten over niet-exacte onderwerpen. Per slot van rekening heb ik een universitaire opleiding natuurkunde met goed gevolg afgerond; veel mensen beweren dat studenten die goed zijn in wiskunde op zijn minst halve autisten zijn.
Vervolgens hebben diverse psychiaters me daadwerkelijk persoonlijk onderzocht. Het gekkenhuis waarin ik vanaf 27-1-2005 tot 18-7-2005 gemarteld werd, heeft de diagnose van de eerste psychiater bevestigd. Alle psychiaters daarna kwamen tot een andere conclusie.
De gevolgen van de medicijnen (Syprexa en Risperdal), die mij met dwang werden toegediend, lijken verbazingwekkend veel op diverse symptomen van autisme en schizofrenie. Overigens bewijst de periode die ik vanaf 6-6-2006 tot 7-7-2008 op hoog universitair niveau gewerkt heb, dat deze diagnoses: klinkklare onzin zijn.

Op 12 en 14 oktober 2005 werd ik voor het eerst onderzocht met een test, gebaseerd op de beschrijvingen van psychische stoornissen van het Amerikaanse DSM (waarvan het merendeel van de leden verbanden heeft met de farmaceutische industrie). Deze test bestond veelal uit multiple choice vragen, waarbij ik moest aangeven of een geschetste situatie normaal of raar is (op een schaal van 1 tot 5). Het onderzoeksdoel was uitzoeken of ik mogelijk lijdt aan een stoornis in het autistische of schizofrene spectrum.
Toen uit de test bleek, dat ik een “normale” inschatting kan maken van situaties, dus er geen enkele aanleiding is om aan te nemen, dat ik aan deze psychische ziektes lijdt, heeft de organisatie Mentrum grote moeite gedaan om alsnog een psychische stoornis te verzinnen, die niet weersproken kon worden (dus moesten ze een psychische ziekte verzinnen, die niet in strijd is met hoogbegaafdheid).
Op 11-11-2005 werd het onderzoek eindelijk afgerond met een verslag, waarin staat:
Er is op basis van deze test geen indicatie voor een schizotypische persoonlijkheidsstoornis volgens de DSM-IV”.
Op grond van de testresultaten zijn er geen aanwijzingen voor een stoornis in het autistiforme spectrum, noch in de specifieke vragenlijsten, noch in het projectief materiaal”.
De psychiaters hadden blijkbaar 4 weken nodig om te komen met een andere psychische ziekte. Hun argumentatie komt erop neer: omdat ik mijn ernstige psychische ziekte ontken en deze op subtiele wijze kan verbloemen, ik alsnog mogelijk narcistisch ben.
Ik had trouwens acht maanden nodig om enigszins te herstellen van de vergiftiging met medicijnen, pas in april 2006 werd ik weer arbeidsgeschikt verklaard.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: di 24 nov 2015 15:52    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 3-12-2015 om 15:00 uur vindt de “openbare” rechtszitting plaats in het Paleis van justitie aan de Prins Clauslaan 60 te Den-Haag in het hoger beroep van mijn tuchtklachten tegen de twee bedrijfsartsen, die Abn amro helpen om ongewenst personeel weg te pesten.
Ik heb als getuige de huisarts opgeroepen, die in februari en maart 2004 met deze bedrijfsartsen heeft overlegd over hoe ik zo snel en zo lang mogelijk in het gekkenhuis opgesloten kon worden.
Quote:
Op 10-9-2015 heeft het CTG mijn klacht tegen de psychiater, die met Abn amro overlegde hoe ik in het gekkenhuis opgesloten kon worden (zodat ik gemarteld kon worden), ongegrond beoordeeld.
Blijkbaar negeren “onafhankelijke” rechters de feiten en relevante stellingen, om met leugens onrechtvaardige uitspraken te onderbouwen.
De uitspraak van 10-9-2015 is gepubliceerd op: http://tuchtrecht.overheid.nl/ECLI__NL__TGZCTG__2015__287.
Kun je voorstellen dat de psychiater dacht, dat Firestarter “brandgevaarlijk” is?
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Regin



Leeftijd: 36
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 1042


BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015 11:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Firestarter schreef:
Kun je voorstellen dat de psychiater dacht, dat Firestarter “brandgevaarlijk” is?

Uit de geneeskundige van de psychiater, die volgens het tuchtcollege zorgvuldig tot stand is gekomen:

Quote:
Sinds ruim een jaar is patiënt zich toenemend bizar gaan gedragen: hij wilde eerst minder contact met zijn familie, tegenwoordig schreeuwt hij hen vanuit zijn raam verwensingen toe. Hij maakt op zijn ouders, zijn zussen, maar ook op zijn voormalige werkgever, zijn vrienden en de huiseigenaar een paranoïde en verwarde indruk. Bij huisbezoek in april 2004 (de laatste keer dat hij iemand in zijn woning toeliet) was zijn huis overal geblindeerd, waren bijna alle elektrische apparaten verwijderd, elektrische schakelaars afgeplakt en het interieur bizar versierd. De verlichting lijkt met kaarsen te geschieden. In begin 2004 is hij, in psychotische toestand, ontslagen bij zijn werk nadat hij onhandelbaar was geworden. Zij chef voelde zich dermate bedreigd dat deze lange tijd een stuk ijzer naast zijn bureau had staan. Alle adviezen om zich onder psychiatrische hulp te stellen wijst hij woedend af.

(...)

Hij was vroeger een zeer intelligente en veelbelovende student: haalde zijn VWO en vervolgens studie Natuurkunde in zeer rap tempo. Bij de F.-bank promoveerde hij binnen korte tijd, passend bij goed functioneren. Deze baan is hij in een korte tijd in verwarde toestand kwijt geraakt. Zijn contact met zijn familie is geheel teloor gegaan. Hetzelfde geldt voor contact met vrienden en het uitoefenen van hobby’s als tennis en volleybal. De goede perspectieven op een sociaal maatschappelijk ontwikkeling zijn met bovenstaande geheel teloor gegaan. Temeer daar hij absoluut ervan overtuigd is dat er met hem niets aan de hand is. Onbekend is of hij, door geen elektrische verlichting te gebruiken, er gevaar voor brand veroorzaak. Naar bevinding van het bezoek in april zou hij met kaarsen het huis verlichten. Berucht zijn branden bij psychotische mensen die dit gedrag vertonen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 26 nov 2015 16:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Welk bizar gedrag, versieringen, hoe zo psychotisch, hoe zo brandgevaar??? Hoe veel elektrische apparaten moet ik hebben, om "normaal" te zijn?
Dat kunnen sadistische psychiaters wel over iedereen beweren!
Quote:
Zij chef voelde zich dermate bedreigd dat deze lange tijd een stuk ijzer naast zijn bureau had staan.
Hmm, dat verklaart de omgekeerde wereld waarin we leven: “omdat” mijn leidinggevende bij Abn amro een slagwapen naast zijn bureau had staan, ben ik een gevaarlijke gek!
Quote:
De medisch verklaring kan de toets aan de hiervoor onder 4.6 vermelde criteria met vrucht doorstaan.
Dit mag geen verbazing wekken: de Wet BOPZ is immers bedoeld om politieke gevangenen, die geen strafbare feiten plegen, te martelen. Het is ook niet voor niets, dat in mijn Verzameling Nederlandse wetgeving van SDU, de Wet BOPZ is ingedeeld onder Staats- en Bestuursrecht.
Ik werd vergiftigd met het “medicijn” Risperdal, waarvan de werking is: 1) autisme, 2) Parkinson, 3) diabetes, 4) beroertes, 5) gewichtstoename, 6) bisexualiteit bij heteromannen, 7) afname van grijze stof, 8) hoofdpijn, 9) impotentie, 10) slapeloosheid, 11) maag-darmklachten, 12) droge mond, 13) kwijlen, 14) vermindering reactie- concentratie- en coördinatievermogen, 15) vermoeidheid, 16) plasproblemen, 17) hartkloppingen, 18) bloedstolsels en 19) verkorting van het leven met gemiddeld 25 jaar (1 t/m 18 zijn overgenomen uit de bijsluiter).
Iedereen krijgt door Risperdal last van psychische klachten. Het wordt trouwens ook door sadistische kinderpsychiaters aan kinderen toegediend, die veroordeeld zijn tot “ADHD”. Bij sommige jongens heeft dit de ontwikkeling van vrouwelijke geslachtsorganen tot gevolg.
Het moet voor de organisatie Mentrum bijzonder teleurstellend geweest zijn, dat ze ondanks alle martelpraktijken, zelfs in oktober 2005 nog niet konden onderbouwen dat ik lijdt aan enige psychische ziekte.

De Wet BOPZ is in strijd met de volgende artikelen van het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens en de Fundamentale Vrijheden (EVRM).
Artikel 3 – Verbod van foltering
Niemand mag worden onderworpen aan folteringen of aan onmenselijke of vernederende behandelingen of bestraffingen.

Artikel 5 – Recht op vrijheid en veiligheid
1. Een ieder heeft recht op vrijheid en veiligheid van zijn persoon. Niemand mag zijn vrijheid worden ontnomen, behalve in de navolgende gevallen en overeenkomstig een wettelijk voorgeschreven procedure:
a. indien hij op rechtmatige wijze is gedetineerd na veroordeling door een daartoe bevoegde rechter;
b. indien hij op rechtmatige wijze is gearresteerd of gedetineerd, wegens het niet naleven van een overeenkomstig de wet door een gerecht gegeven bevel of teneinde de nakoming van een door de wet voorgeschreven verplichting te verzekeren;
c. indien hij op rechtmatige wijze is gearresteerd of gedetineerd teneinde voor de bevoegde rechterlijke instantie te worden geleid, wanneer er een redelijke verdenking bestaat dat hij een strafbaar feit heeft begaan of indien het redelijkerwijs noodzakelijk is hem te beletten een strafbaar feit te begaan of te ontvluchten nadat hij dit heeft begaan;
...
4. Een ieder, wie door arrestatie of detentie zijn vrijheid is ontnomen, heeft het recht voorziening te vragen bij het gerecht opdat dit spoedig beslist over de rechtmatigheid van zijn detentie en zijn invrijheidstelling beveelt, indien de detentie onrechtmatig is.
...

Artikel 6 – Recht op een eerlijk proces
...
2. Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, wordt voor onschuldig gehouden totdat zijn schuld in rechte is komen vast te staan.
3. Een ieder tegen wie een vervolging is ingesteld, heeft in het bijzonder de volgende rechten:
...
b. te beschikken over de tijd en faciliteiten die nodig zijn voor de voorbereiding van zijn verdediging;
c. zich zelf te verdedigen of daarbij de bijstand te hebben van een raadsman naar eigen keuze of, indien hij niet over voldoende middelen beschikt om een raadsman te bekostigen, kosteloos door een toegevoegd advocaat te kunnen worden bijgestaan, indien de belangen van een behoorlijke rechtspleging dit eisen;
d. de getuigen à charge te ondervragen of doen ondervragen en het oproepen en de ondervraging van getuigen à décharge te doen geschieden onder dezelfde voorwaarden als het geval is met de getuigen à charge;
...

Artikel 7 – Geen straf zonder wet
1. Niemand mag worden veroordeeld wegens een handelen of nalaten, dat geen strafbaar feit naar nationaal of internationaal recht uitmaakte ten tijde dat het handelen of nalaten geschiedde. Evenmin mag een zwaardere straf worden opgelegd dan die, die ten tijde van het begaan van het strafbare feit van toepassing was.
...

Artikel 9 – Vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst
1 Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen, zowel in het openbaar als privé zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uitdrukking te brengen in erediensten, in onderricht, in praktische toepassing ervan en in het onderhouden van geboden en voorschriften.
2 De vrijheid zijn godsdienst te belijden of overtuiging tot uiting te brengen kan aan geen andere beperkingen worden onderworpen dan die die bij de wet zijn voorzien en in een democratische samenleving noodzakelijk zijn in het belang van de openbare veiligheid, voor de bescherming van de openbare orde, gezondheid of goede zeden of voor de bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.

Artikel 2 van Protocol Nr 4 – Vrijheid van verplaatsing
1. Een ieder die wettig op het grondgebied van een Staat verblijft, heeft binnen dat grondgebied het recht zich vrijelijk te verplaatsen en er vrijelijk zijn verblijfplaats te kiezen.
...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: za 28 nov 2015 12:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Op 3-12-2015 om 15:00 uur vindt de “openbare” rechtszitting plaats in het Paleis van justitie aan de Prins Clauslaan 60 te Den-Haag in het hoger beroep van mijn tuchtklachten tegen de twee bedrijfsartsen, die Abn amro helpen om ongewenst personeel weg te pesten.
Op 27-11-2015 ontving ik de brief van het CTG, dat de aanvangstijd verlaat is naar 3 december 2015 om 15:30 uur.
Het CTG moet weliswaar uiterlijk 3 weken voor een zitting de definitieve uitnodiging sturen (art. 8 van het Reglement van het CTG). Maar in een omgekeerde wereld houden rechters zich niet aan de wet.

Quote:
Nadat ik op 1-11-2002 (met 28 jaar oud) geopereerd werd aan mijn knie, verdwenen een groot deel van mijn vrienden, die vervangen werden door mislukte acteurs. Vanaf september 2003 volgde (de overgebleven leden van) mijn familie.
Op 17-7-2015 werd één van deze acteurs op me af gestuurd toen ik in een park zat. Deze lijkt zo weinig op het origineel, dat ik niet eens kon gokken wie zij voor moest stellen; ik vertelde dit secreet dat ik ernstige honger lijd doordat mijn bankrekeningen op onrechtmatige geblokkeerd zijn. Sindsdien krijg ik regelmatige afgrijselijk vriendelijke briefjes in een onbekend handschrift, waarin ze aangeven, dat ze ontzettend veel van me houden en ik direct hulp moet zoeken.
Dit was de brief, die ik op 27-11-2015 ontving:
Firestarter, ik hou van je en wil alles voor je doen, maar ik denk toch en al heel lang dat je hulp nodig hebt ik weet ook dat je hier niet goed op reageert maar ik ben er ook achter dat ik je niet help met mijn liefde voor jou en dat tientje in de week.
Je zus was zo blij om jou weer te zien en je te omhelsen en je neefje en nichtje alzo leuk om dat te horen.
Ik kan je zo niet helpen je bent ziek en als je zelf niet geholpen wil worden raak je je huis kwijt en lig je straks onder een brug met je slaapzak en tassen en twee ton op de Bank. Firestarter asjeblieft zoek hulp je moeder
xxxx
”.
Quote:
Ik ben (vanaf 2-9-2015) maar enkele keren vergiftigd, weer bijna op mijn oude gewicht en heb nog steeds mijn huurwoning.
Vanaf 3-9-2015 tot 12-10-2015 ging ik vijf keer bij deze mislukte acteurs bedelen. Ik was niet eens onvriendelijk maar moest mijn walging onderdrukken, toen deze hufters zo’n 30 keer herhaalden hoe ongelofelijk veel ze wel van mij houden. Ze schoten 3 maanden huur, 1 maand zorgverzekering en 1 maand gas en licht voor.
Op 12-10-2015 vergiftigden ze me, zodat ik de hele nacht diarree had. Vanzelfsprekend ben ik daarna niet meer langs gegaan.
Op 18-10-2015 vroeg ik deze mislukte acteurs om één maand zorgverzekering en gemeentebelasting voor te schieten. Op 25-10-2015 kreeg ik hierop (pas) de volgende afwijzing:
Hoi Firestarter
Hoe gaat het?

Ik vond het vervelend om per mail de vraag te krijgen om deze aanmaningen te betalen.
mits jij beslag vrije voet aanvraagt of zekerheidstelling bij notaris doet zou ik voor laatste keer dit willen betalen.
Anders blijft deze situatie voortduren en zoals jijzelf al aangaf kunnen wij niet jouw rekeningen betalen.
In eerste instantie zag ik het betalen een mogelijkheid om jou de gelegenheid om een oplossing te regelen zonder je huis uitgezet te worden.

Ik hoop dat ik het duidelijk heb kunnen uitleggen per mail. Ik doe dit liever persoonlijk.
Laat svp je reactie horen of kom langs

Dikke knuffel Zus


Op 24-7-2015 ging ik langs bij mijn huisarts, waartegen ik opnieuw tevergeefs zei, dat hij me moet helpen. Direct daarna werd hij opgebeld door één van deze mislukte acteurs, die hem ervan overtuigde dat ik behandeld moet worden door de organisatie Mentrum, omdat ik krankzinnig ben.
Op 27-11-2015 ging ik opnieuw langs bij mijn huisarts, die herhaalde dat hij mij niet kan helpen. Ik vroeg hem hoe “mijn vader” contact met hem had kunnen opnemen, aangezien die niet kon weten wie mijn huisarts is. Hiervoor had hij geen verklaring.
Hij dacht dat het toeval was, dat “mijn familie” hem opbelde, precies dezelfde dag nadat ik voor een consult bij hem kwam.

Op 16-11-2015 stuurde ik de volgende mail aan mijn deurwaarder: “Gaarne ontvang ik uw brief aan ABN AMRO, waarin u een extra termijn van drie dagen verleende om gehoor te geven aan uw dwangbevel en de daarop volgende reactie van ABN AMRO”.
Hierop kreeg ik geen enkele reactie.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2015 16:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 1-12-2015 heb ik de psychiater gedagvaard bij de Hoge Raad, n.a.v. de uitspraak van 10-9-2015 op de tuchtklacht door het CTG.

Op 3-12-2015 was de zitting bij het CTG in mijn tuchtklachten tegen de bedrijfsartsen van Abn amro. Ik had niet verwacht, dat het zo moeilijk zou zijn om de huisarts als getuige te ondervragen.
Voor mij waren de meest verrassende stellingen van de bedrijfsartsen:
1) Dat omdat zij tegen Abn amro hadden gezegd dat ik me zelf ziek moest melden, ze bedoeld hadden dat ik behandeld moest worden als ziek medewerker.
2) Ze Abn amro hielpen mij op staande voet te ontslaan, omdat dit in mijn belang was.
3) Ze niet het volledige medisch dossier overlegd hebben, omdat het computersysteem gegevens verwijderd heeft.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2015 12:48    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nadat ik op 20-10-2015 de deurwaarder benaderde, het betekeningsexploot van 4-11-2015 en het bericht van de deurwaarder op 10-11-2015 dat Abn amro € 12.839,15 had overgemaakt en hij nog 3 dagen gunde, werd op 12-11-2015 door de deurwaarder € 12.000,- gestort op mijn rekening.
Na nog diverse mails stortte Abn amro op 25-11-2015 nog een bedrag van € 2.040,11 (direct op mijn rekening), waarover de deurwaarder mij op 7-12-2015 informeerde. Ik heb op 9-12-2015 de deurwaarder verzocht het dossier te sluiten met toezending van het dossier en eindafrekening (€ 749,50 vermeerderd met de wettelijke rente).

Misschien dat ik niet te negatief over deze deurwaarder moet zijn. Enig idee wat de gevolgen zouden zijn als de deurwaarder, waar deze gewoon toe bevoegd was, daadwerkelijk executoriaal beslag had gelegd op alle vorderingen, gelden, geldswaarden en/of goederen van Abn amro (al is het maar voor één dag)?
Bedenk maar eens wat een smerige organisatie Abn amro is, die willens en wetens een executoriaal dwangbevel weigert, wetend dat een deurwaarder toch nooit zal overgaan tot het leggen van beslag.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 17 dec 2015 13:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Ik heb op 9-12-2015 de deurwaarder verzocht het dossier te sluiten met toezending van het dossier en eindafrekening (€ 749,50 vermeerderd met de wettelijke rente).
De deurwaarder heeft me bestolen. Gisteren ontving ik zijn brief, dat hij € 806,70 in rekening heeft gebracht, wat hij gemakshalve al heeft ingehouden op het bedrag dat ik ontvang, voor het betekeningsexploot (€ 90,65 is het standaardbedrag voor deze ambtshandeling).
Vanzelfsprekend weigert hij de brief aan Abn amro, waarin hij een extra termijn van drie dagen gunt, toe te zenden.

Quote:
Op 13-10-2015 was de zitting in de behandeling van mijn verzetschrift en klaagschrift (van 1-12-2014) tegen de deurwaarder, die in november 2014 weigerde de executie van het arrest van 16-9-2014 uit te voeren, ondanks dat hij daartoe de ambtelijke plicht had.
De uitspraak kan ik verwachten op 24-11-2015.
Van deze uitspraak ontbreekt nog steeds ieder spoor.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 24 dec 2015 12:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 15-12-2015 heeft de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders mijn verzet van 11-8-2015, n.a.v. het ongegrond oordeel van mijn klacht van 1-12-2014, ongegrond beoordeeld.
Grondslag van deze uitspraak is dat, omdat de deurwaarder de opdracht niet aanvaardde, deze niet de ambtelijke plicht had om ambtshandelingen (als betekening van het arrest) te verrichten.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: za 16 jan 2016 16:56    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 12-1-2016 beoordeelde het CTG mijn hoger beroep van 15-12-2014, tegen het ongegrond oordeel van de klachten tegen de bedrijfsartsen van Abn amro, ongegrond. Eén hiervan is gepubliceerd: http://tuchtrecht.overheid.nl/ECLI__NL__TGZCTG__2016__32.
Het CTG heeft simpelweg relevante feiten en stellingen genegeerd, om ook nog eens niet te onderbouwen waarom mijn rechtsklachten niet valide zijn. Corrupte rechters doen bijzonder hun best om zo veel mogelijk tekst te leveren, waaruit blijkt dat ik stapelgek en vreselijk agressief ben.
Blijkbaar is het in een dictatuur als Nederland medisch verantwoord dat bedrijfsartsen: 1) een bedrijf helpen werknemers weg te pesten, 2) liegen, 3) medisch vertrouwelijke gegevens verstrekken aan de werkgever en 4) het medisch dossier manipuleren.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2016 17:27    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 12-1-2016 stuurde ik een brief aan Abn amro, waarin ik eiste dat alsnog conform het arrest van 16-9-2014: 84.309 wettelijke rente (netto) en 44.387 euro (bruto) gestort wordt, vermeerderd met (opnieuw) de wettelijke verhoging en rente. Bovendien eiste ik uitbetaling van 42.000 euro vakantie-uren, mijn salaris vanaf 16-9-2014 van 60.000 euro en pensioenopbouw. Ik vroeg Abn amro een voorstel te doen voor uitbetaling van wettelijke verhoging en rente sinds 1-3-2006 (waarover het Hof in zijn oneindige onafhankelijk niet had beslist).
Daarbij beklaagde ik mij erover dat UWV mijn aanvraag voor een WW-uitkering had afgewezen, door onjuiste gegevens van Abn amro. Op 13-1-2016 besloot UWV spontaan om mij alsnog een WW-uitkering toe te kennen, Abn amro zal dat toch niet voor mij geregeld hebben?

Ik denk wel eens terug aan de dramatische gebeurtenissen van ruim 10 jaar geleden. Ik ben tot de conclusie gekomen, dat ze mij wilde uitlokken tot agressie, zodat ik niet alleen ontslagen kon worden, maar bovendien opgesloten met TBS. Blijkbaar dachten ze dat als een miezerig ventje van 1,65 meter als leidinggevende het bloed onder mijn nagels zou halen, de kans groot zou zijn dat ik gewelddadig zou worden. Het volgende citaat komt uit mijn medisch dossier bij Abn amro:
06-02-2004 tel vraag om advies F. en G. ( naasthogere en direct leidinggevende) ze hebben Firestarter maandag 09 02 om 13.30 U uitgenodigd voor een gesprek [adres, RTC]
Zou eigenlijk een berisping moeten worden ivm onacceptabel en agressief gedrag
Hebben het gevoel dat hij psychisch ernstig ziek ik (is in elkaar geslagen door H.-se bende ) en denken dat hij hulp nodig heeft, elke keer wanneer ze proberen dit bespreekbaar te maken wordt hij boos en agressief
zijn moeder heeft naar de O. gebeld en gezegd dat hij wanneer hij boos wordt neigt tot uiterst gewelddadig gedrag
de heren willen advies en zijn er behoorlijk zenuwachtig van
mijn advies stand by hebben kameropstelling zo dat zij als eerste de kamer uit kunnen zodra hij agressief begint te worden hem daar op aanspreken, gesprek beeindigen wanneer dit niet helpt en hem het gebouw uit sturen of laten halen door bewaking en eventueel politie aangegeven dat I. en ik op het moment vh gesprek in huis zijn en ze ons kunnen bellen voor eventuele crisisopvang of voor overleg/advies
”. (onderstreping Firestarter)
Quote:
Nadat ik op 1-11-2002 (met 28 jaar oud) geopereerd werd aan mijn knie, verdwenen een groot deel van mijn vrienden, die vervangen werden door mislukte acteurs. Vanaf september 2003 volgde (de overgebleven leden van) mijn familie.


Tussendoor heeft het misdaadkartel Arkin pogingen gedaan om mij alsnog op te sluiten. Per slot van rekening was het plannetje om me levenslang te martelen op grond van Rechterlijke machtigingen niet alleen mislukt, maar heb ik meerdere klachten tegen Arkin ingediend bij het RTG en CTG.
Arkin heeft er samen met Univé voor gezorgd, dat op 17-11-2015 een kantonrechter goedkeuring gaf om executoriaal beslag te leggen voor bijna 880 euro (ik ben namelijk een makkelijk slachtoffer als mijn bankrekeningen geblokkeerd zijn). Dit vonnis werd gewezen door de “onafhankelijke” mr. C.L.J.M. de Waal, die zowel voor Kluwer als voor de Raad van Discipline werkt (mr. drs. A.P. Schoonbrood-Wessels, die op 15-5-2015 goedkeuring gaf tot het leggen van de limietloze beslaglegging, is voorzitter van de Raad van Discipline).
Quote:
De voorzieningenrechter die op 8-7-2015 beschikte, dat E. ook beslag mag leggen op mijn volledige spaarrekening bij Rabobank, ook die werkt voor zowel Kluwer als het RTG te Amsterdam.
Nu volgen de relevante gebeurtenissen van de afgelopen ruim 2 jaar in dit verband.
Vanaf 2011 moest ik door ernstige slijmvorming honderden keren per dag rochelen, ik had er verder weinig last van en wist ook niet wat ik hieraan kon doen. Op 10-12-2013 smaakte het leidingwater niet alleen smerig, maar kreeg ik er kokhalsneigingen van. Nadat ik bronwater kocht in de supermarkt was vrijwel direct de ernstige slijmvorming over. Sindsdien werd mij bij herhaling giftig eten en drinken verkocht in supermarkten, met als gevolg dat ik in het jaar 2014 ongeveer 40 dagen last had van diarree (met vaak ook koorts).
Omdat het voedsel dat ik thuisliet vergiftigd werd, heb ik vanaf 24-12-2013 4 keer mijn deursloten vervangen, waarbij ik de sloten contant betaalde en zelfs de serienummers eraf vijlde, zonder resultaat. Sindsdien laat ik dus geen voedsel en drinken meer thuis.
Op 6-1-2014 kwam er stank uit mijn afzuigkap. De nacht van 17/18-1-2014 werd ik wakker van de stank uit mijn stopcontacten. Sindsdien heb ik met kit en plakband allerlei gaten gedicht, met als resultaat dat als ik een raam openhoudt, ik geen last heb van de stank. In deze periode probeerden ze me ook te vermoorden met elektriciteit en magneetvelden (die elektrische spanning opwekken via inductie), zodat ik op 20-1-2014 al het metaal uit mijn bed verwijderde (waarbij bleek dat een metalen balk was vastgelijmd). Op 22-1-2014 had ik last van een magneetveld uit mijn plafondlamp. Toen ik achter deze lamp keek, bleek dat er maar liefst 16 elektriciteitsdraden op die ene lamp waren aangesloten en dat de lamp – door de grote stroom – brandsporen had achtergelaten op het plafond.
Op 23-1-2014 deed ik aangifte bij de politie wegens poging tot moord en inbraak. De politie weigerde deze aangifte en dreigde me op te sluiten als ik niet met de crisisdienst van Arkin zou praten. Op 23-1-2014 sprak ik vervolgens 45 minuten met 2 sadisten van het SPOR, die onder andere stelde dat het niet raar is als er ineens 16 elektriciteitsdraden op één lamp zijn aangesloten. Aan het einde van dit gesprek vertelden ze dat ze - ondanks mijn gedrag - me wel wilden “behandelen”. Ik antwoordde dat ik daartoe niet bereid was zonder voorafgaand huisbezoek. Dat huisbezoek werd vastgesteld voor 28-1-2014. Op 28-1-2014 kwam (zoals ik al verwacht had) niemand opdagen, waarna een dag later een briefje achtergelaten werd, dat 2 andere misdadigers van Arkin tevergeefs op huisbezoek kwamen.
Op 24-6-2014 kreeg ik een brief van Arkin, die dringend verzocht om informatie. Ik reageerde op 27-6-2014 dat ik geen prijs stel op deze inbreuk op mijn persoonlijke levenssfeer.
Op 25-9-2014 declareerde Arkin bij mijn zorgverzekeraar Univé een rekening van 1073 euro voor het gesprek op 23-1-2014.
Op 29-11-2014 ontving ik van Univé een rekening (d.d. 17-11-2014) voor de declaratie van 1073 euro. Op 8-12-2014 diende ik een klacht in over deze rekening bij Univé.
Op 16-12-2014 reageerde Univé dat mijn klacht tegen de rekening ongegrond is, aangezien niet relevant is dat Arkin geen zorg verleende.
Op 22-12-2014 verzocht ik Univé om een heroverweging van mijn klacht.
Op 23-12-2014 maakte ik bij Arkin bezwaar tegen de rekening van 17-11-2014.
Op 6-1-2014 beoordeelde Arkin mijn bezwaar ongegrond, omdat er geen verband is tussen declaratie en tijdsbesteding en dat ik moet betalen als de politie mij met dreigementen verplicht tot een gesprek.
Op 7-1-2015 reageerde Univé dat ook mijn verzoek om heroverweging ongegrond is.
Op 10-2-2015 ontving ik een betalingsherinnering van Univé (d.d. 4-2-2015).
Op 19-2-2015 stelde ik Univé aansprakelijk voor mijn schade wegens het plegen van Onrechtmatige daad (art. 6:162 BW) en/of Wanprestatie (art. 6:74 BW) en vorderde - behalve intrekking van de nota - terugbetaling van de door mij betaalde verzekeringspremie sinds de onrechtmatige rekening.
Op 3-3-2015 liet Univé weten dat mijn brief van 19-2-2015 niet in behandeling genomen wordt en adviseerde me een klacht bij het SKGZ in te dienen. Op 5-3-2015 stuurde Univé een nieuwe aanmaning, verhoogd met 15 euro incassokosten.
Arkin diende pas op 6-5-2015 een verweerschrift in op mijn klacht van 13-1-2015 (volgens de AWB moet de overheid binnen 6 weken een klacht afhandelen). In deze brief staat, dat omdat ik een mening heb verkondigd, die “geheel buiten de gangbare mening valt, dat deze feitelijk onjuist moet worden gevonden en deze tijdens het onderzoek ook niet corrigeerbaar blijkt dat deze conclusie te rechtvaardigen is”, ze konden concluderen dat ik schizofreen ben. Anders gezegd: als je een mening verkondigt, die niet aansluit bij de “gangbare mening”, word je voor gek verklaard.
Op 7-5-2015 stuurde Univé mij een laatste aanmaning voor de rekening van Arkin van 1073 euro, met het dreigement dat ze een incassobureau achter me aan sturen.
Op 29-5-2015 stuurde de gerechtsdeurwaarder van Univé een dreigbrief, dat ik uiterlijk op 2-6-2015 moet betalen, vermeerderd met 154 euro buitengerechtelijke kosten en 0,89 euro rente.
Op 18-6-2015 stuurde Arkin voor het gesprek van 45 minuten op 23-1-2014 een urenbegroting van maar liefst 8 uur voor 1440 euro. Hiervoor is mijn verklaring: Arkin is compleet gestoord. De klachtencommissie beoordeelde mijn klacht van 13-1-2015 zelfs deels gegrond.
Tussentijds had ik nog diverse dreigbrieven van de deurwaarder van Univé gekregen. Op 1-7-2015 stuurde ik een mail waarin ik – met verwijzing naar mijn klachten van 8-12-2014, 22-12-2014, en 19-2-2015 – concludeer dat de rekening onrechtmatig is. De deurwaarder vroeg om toezending van de correspondentie.
Op 24-7-2015 ging ik voor een consult bij mijn huisarts, die daarna direct opgebeld werd door een slechte acteur die zich mijn vader noemt en hem ervan overtuigde aangifte tegen mij te doen bij Arkin (wat mijn huisarts graag deed). Dit is het verslag in mijn medisch dossier: “Vader belt: Zus van patient heeft dhr gezien. Mevr werd eerst niet herkend door hem (7 jr ook niet gezien), was uitte zich verbaal agressief naar de buitenwereld, maar ook naar haar, voelde zich in de steek gelaten. Vader maakt zich veel zorgen, is bang dat hij wederom afglijdt naar een psychose”.
Op 11-8-2015 ontving ik een brief van Arkin, dat we graag eens wil “praten over wat we voor u kunnen betekenen”. Het martelen van politieke gevangenen is blijkbaar een synoniem van zorgverlening.
Op 12/13-8-2015 reageerde ik per mail op deze uitnodiging, waarbij ik enkele voorwaarden stel voor een gesprek, die voor “normale mensen” vanzelfsprekend zijn.
Op 26-10-2015 werd ik door de deurwaarder van Univé gedagvaard voor de rolzitting van 3-11-2015. Op 29-10-2015 verzocht ik de rechtbank: primair de dagvaarding niet ontvankelijk te verklaren (de termijn van art. 119 Rv was namelijk niet in acht genomen) en subsidiair een uitstel van vier weken om te antwoorden. Dit verzoek werd maar genegeerd door de “onafhankelijke” rechter, die mij op 17-11-2015 bij verstek veroordeelde om de vordering van Univé te voldoen.
Mijn juridische mogelijkheden zijn nu: 1) cassatie instellen bij de Hoge Raad (wat kansloos is zonder advocaat), 2) de kantonrechter aansprakelijk stellen voor het plegen van onrechtmatige daad en 3) in verzet gaan (artt. 143 -148 Rv).
In een omgekeerde wereld zijn rechters grotere misdadigers dan gedetineerden.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2016 13:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
De klachtencommissie beoordeelde mijn klacht van 13-1-2015 zelfs deels gegrond.
Op 3-9-2015 ontving ik de beslissing (d.d. 3-8-2015), waarin de handelswijze van SPOR weliswaar als onbehoorlijk beoordeeld werd, maar dat de rekening van 1440 euro voor een gedwongen gesprek van 45 minuten niet onredelijk is.
Op 21-1-2016 werd het vonnis van 17-11-2015 aan mij betekend voor het bedrag van bijna 880 euro. De deurwaarder had daar naar eigen goeddunken ruim 15 euro bij opgeteld en beweert dat ik ook nog 508 euro moet betalen. Op 22-1-2016 gaf ik de betaalopdracht voor 895 euro om te voorkomen dat er beslag gelegd kan worden.
Op 16-8-2015 werd ik aangesproken door een man, die ik samen met zijn zoon de weken daarvoor regelmatig bij de voedselvoorziening voor daklozen gezien had, die mij vertelde dat hij advocaat was geweest en me enkele juridische adviezen gaf. Deze man en zoon heb ik daarna nooit meer gezien.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: vr 29 jan 2016 13:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 28-1-2016 werd ik door maar liefst drie auto’s gesneden, waarvan één keer door een politiebusje op 150 meter van mijn woning, gelukkig functioneren mijn reactievermogen en rem goed. Ik word op de fiets met enige regelmaat gesneden, maar nog niet eerder gebeurde dit drie maal op één dag.
Op 31-12-2015 was mijn voorspatbord vernield. Op 23-1-2016 was de schroef van mijn voorwiel losgedraaid. Ik ben altijd voorzichtig met het voorwiel van mijn fiets, sinds ik in september 2002 bij de eerste hulp belandde, doordat ik over de kop sloeg toen mijn voorwiel blokkeerde door een gesaboteerd voorspatbord.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2016 16:51    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
Op 12-1-2016 stuurde ik een brief aan Abn amro, waarin ik eiste dat alsnog conform het arrest van 16-9-2014: 84.309 wettelijke rente (netto) en 44.387 euro (bruto) gestort wordt, vermeerderd met (opnieuw) de wettelijke verhoging en rente. Bovendien eiste ik uitbetaling van 42.000 euro vakantie-uren en pensioenopbouw.
Ik had er al rekening mee gehouden, maar toch ben ik teleurgesteld, dat Abn amro op 4-2-2016 opnieuw heeft laten weten te weigeren te betalen en daarom een mediator wil inhuren. Ik citeer:
Er is de afgelopen periode tussen u en de bank – over en weer – het nodige gecorrespondeerd over onze uiteenlopende standpunten. Het heeft wat ons betreft niet veel zin om deze discussie te herhalen. Wel willen wij u aanbieden om met behulp van een NMI-geregistreerde – en dus onafhankelijke – mediator de door u aangegeven vorderingen op de bank door te nemen in de hoop in overleg tot een definitieve wederzijds acceptabele oplossing met u te komen. De bank zal de kosten van deze mediation voor haar rekening nemen.

Graag vernemen wij van u of u wilt meewerken aan het bereiken van een oplossing op bovenvermelde wijze. Als dat zo is dan zullen wij u een voorstel doen voor een onafhankelijke – dus op geen enkele wijze aan de bank verbonden - NMI-geregistreerde mediator doen, die naar verwachting aan bovengenoemde voorwaarden voldoet. U kunt daartoe desgewenst uiteraard ook zelf een voorstel doen
”.
Toen op 3-6-2015 mijn bankrekeningen geblokkeerd werden door het onrechtmatige conservatoir derdenbeslag, dacht ik dat mijn leven snel ten einde zou zijn. Het lijkt erop dat mijn dood het meest waarschijnlijke einde van deze smerige affaire is.
Ik kom helaas zelf nog steeds juridische vaardigheden tekort om de organisatie Abn amro alleen ertoe te brengen om “gewoon” mijn achterstallig salaris te betalen.

Quote:
vermeulen - vr 20 nov 2015 10:52
voor mijn nieuwsgierigheid (wellicht heb ik er over heen gelezen in uw verslagleggingen): de diagnose 'paranoide' zal zeker gevallen zijn.
Het is de kudde, die zo verlamd is door de eigen angst, dat ze de meest belachelijke verzinsels geloven; ofwel paranoïde staan tegenover alles wat niet aansluit bij de staatspropaganda. Vervolgens noemen deze gehersenspoelde randdebielen mij dan paranoïde, omdat ze zelf bang worden van de akelige waarheid.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Firestarter

Firestarter

Leeftijd: 50
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 439


BerichtGeplaatst: do 11 feb 2016 18:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Op 9-2-2016 ontving ik een brief (d.d. 28-1-2016) dat Abn amro nog een bedrag tegoed van mij heeft van 1663 euro aan pensioenopbouw voor 2016. Blijkbaar vinden ze dat ik extra moet betalen, omdat ze zelf hun financiële verplichtingen niet nakomen.
Dit biedt me de kans om een grove schatting te maken van het pensioen dat werkgevers voor hun werknemers opbouwen.
Stel dat een werknemer jaarlijks 2000 euro aan pensioen opbouwt, dan levert dit over 35 jaar een bedrag op van 70.000 euro, daar moet nog rente bij opgeteld worden. Als ik dit inschat op een jaarlijks rentepercentage van 3% gedurende 17 jaar, wordt dit totaal 65%; zodat deze inschatting uitkomt op 115.700 euro aan totale pensioenopbouw.
Zo blijkt dus dat de staatspropaganda liegt, als ze beweren dat de Nederlander gemiddeld 81 jaar oud wordt.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 5 van 6 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds