Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Pretty Girls f...
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 23 mei 2024 15:36
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie wint er de Amerikaanse presidentsverkiezingen in de VS?
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  

George W. Bush maar ik hoop John Kerry
John Kerry maar ik hoop Bush
0%
 0%  [ 0 ]
John Kerry
71%
 71%  [ 15 ]
George W. Bush
23%
 23%  [ 5 ]
Iemand anders
4%
 4%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 21

Auteur Bericht
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 15:46    Onderwerp: Wie wint er de Amerikaanse presidentsverkiezingen in de VS? Reageer met quote Naar onder Naar boven

VOTE

NB John Kerry heeft al 10 caucuses (voorverkiezingen) gewonnen en is dus het waarschijnlijkst als zijnde de democratische kandidaat voor het presidentschap.

<==== John Kerry


<======= George W. Bush


<======= Iemand anders





Ik was eerst van plan alleen een parodie op één van de drie kandidaten te plaatsen, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan Wink
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...


Laatst aangepast door Kafka op di 10 feb 2004 16:08, in totaal 3 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Juul

Juul

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 2636


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 15:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

In ieder geval niet Bush hoop ik
_________________
Si vis amari, ama!

Verander het verleden, begin vandaag!

Kusje, Juul
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 16:02    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat hoop ik ook.
Ik heb ovrigens een foutje gemaakt, de vraag had dus het eerste antwoord moeten zijn OOOOOPS foutje.
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
BG

BG

Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 1134


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 16:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Tsja die Kerry is ook zo'n kerel met een fout accent. Hebben ze geen kandidaten die normaal zijn zoals Gore? Voorkeur gaat dus uit naar democraat, omdat ik het conservatieve verafschuw van de republikeinen zoals Bush daar nu uiting aan geeft (abortus, homohuwelijk, doodstraf en dergelijke). Doe toch maar Kerry dan. Hoop dan wel dat hij het gaat halen, zal weer spannend worden en nachtrust kosten Razz

In bijlage van NRC van afgelopen zaterdag (7/2) een paginagroot artikel over tegenstellingen tussen democraten en republikeinen met burgeroorlog als kader.
_________________
Mine!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 18:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Daar zal ik eens achteraan gaan.
Ik lees normaal gesproken (dagelijks) eigenlijk alleen het Brabants Dagblad, de metro, de spits en af en toe het AD.
Als ik op m'n werk ben lees ik voor de grappige artikelen de Telegraaf.
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
BG

BG

Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 1134


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 18:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Tegenwoordig zijn ze (docenten) al blij dat je iets leest. Wat maakt niet zoveel uit, maar heb goede deal met NRC bezorger. Ik val af en toe in en hij krijgt paar euro per maand en wij NRC. Smile
_________________
Mine!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Denise

Denise

Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Weegschaal
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 530


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 22:59    Onderwerp: Een democraat, welke boeit me niks Reageer met quote Naar onder Naar boven

@ BG... Is het niet zo dat in Amerika alles en iedereen conservatief is? Volgens mij is daar toch niet zo'n verschil in tussen de democraten en republikeinen, of heb ik dat dan verkeerd begrepen (ik ben maar een nepjurist he.... fiscalist eigenlijk Razz tenminste... als ik door ga!)

Maar in het algemeen... het Amerikaanse kiesstelsel sucks, om het zo maar eens te zeggen. Zoals er vorige verkiezingen werd omgesprongen met die stemmen etc.... Als Gore had gewonnen (zoals had gemoeten, naar mijn mening), was het misschien een beetje anders afgelopen in Irak etc etc etc etc...

Ow na de opmerking van Bush dat Nederland de hoofdstad van Brussel is, kan die *PIEP* bij mij niet veel meer goed doen... Als je dan praat over Europa, dan zeg niks als je adviseurs etc er niet bij zitten. Ik heb zo het idee dattie zeeeeeer dom is... maar dat is mijn mening. Ik ken 'm trouwens niet persoonlijk Wink .

Groetjes,
Denise
Bekijk profiel Stuur privé bericht
MSN messenger
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: di 10 feb 2004 23:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik had het er net ook over met Angela, en ik denk toch dat BUSH niet de domste president ooit is.
Ze hebben ook nog zo'n intellectueel ontzettend goed bedeelde president gehad die reaganomics* verzonnen heeft.




* lenen tot je er bij neervalt en dan mogen de presidenten na jou het wel uizoeken.
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Ramonkey

Ramonkey

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UvA
Studieomgeving (MA): UvA
Berichten: 2280


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 1:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

"Nancy and I are still looking for the other half of my brain"

Als Bush maar verdwijnt, maar Kerry maakt een goede kans.
_________________
Be the change you want to see in the world
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Juul

Juul

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 2636


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 11:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bush is niet dom, hij houdt zich dom, om maar over te komen als de gewone Amerikaan, daar hoopt hij sympathie mee te kweken bij zijn eigen mensen. Wat betreft Europa, dat interesseert Bush geen hol, dus daar hoeft ie dan ook niet veel moeite voor te doen. Dit komt hem hopelijk nog duur te staan. Maar Bush is dus niet dom, hij houdt zich dom.
_________________
Si vis amari, ama!

Verander het verleden, begin vandaag!

Kusje, Juul
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Petra



Leeftijd: 43
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 17


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 13:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik vind hem wel dom, omdat hij uitspraken doet zonder eerst te controleren of het wel klopt wat hij zegt en vervolgens kan het hem niets schelen iets stoms gezegd te hebben. Dat vind ik dom. Ik hoorde gisteren een reportage waarin zijn studententijd werd aangehaald. Hij was niet het type dat altijd met zijn hoofd in de boeken hing. En nu nog steeds leest hij geen boeken en ook geen kranten...Volgens mij heeft Bush die reaganomics ook wel aardig onder de knie.

Arrogance and ignorance go hand in hand....

Oh ja, ik vrees dat hij ook de verkiezingen gaat winnen.
_________________
Before you judge me take a look at you
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 14:11    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Nou ik weet niet ofdat bush dom is, ik weet alleen dat hij inderdaad heel wat domme uitspraken heeft gedaan.
En nou kun je natuurlijk zeggen dat dat opzettelijk is, maar het heeft hem af en toe wel degelijk geschaad die domme opmerkingen.
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Michèle
Moderator
Michèle

Leeftijd: 42
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Ram
Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 3307


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 18:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hij mist in ieder geval de politieke nuances. Ik weet niet of je dat dom kunt noemen, ik hou niet zo van dat woord.
Hij is wel te fanatiek gelovig om goed voor hem te zijn, laat staan voor zijn land of andere landen...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
BG

BG

Leeftijd: 38
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 1134


BerichtGeplaatst: wo 11 feb 2004 19:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

@Denise

Niet alles in Amerika is conservatief. Kijk maar naar Clinton die heel wat heeft bereikt met abortuswetgeving en doodstraf. Nu is alleen Bush er en die heeft wat vazallen in het Supreme Court geplaatst zodat vooruitstrevende wetsvoorstellen waarschijnlijk allemaal weer afketsen op die paar bejaarden uit de burgeroorlog.
_________________
Mine!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Kafka



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UvT

Berichten: 1003


BerichtGeplaatst: do 12 feb 2004 0:28    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Daar had ik het afgelopen week ook over met een docent strafrecht, deze vertelde mij over deze site van het Amerikaanse SUPREME COURT

Een kort voorbeeld;
www.Supremecourtus.gov schreef:
William H. Rehnquist, Chief Justice of the United States, was born in Milwaukee, Wisconsin, October 1, 1924. President Nixon (!!!!!!!) nominated him to the Supreme Court, and he took his seat as an Associate Justice on January 7, 1972. Nominated as Chief Justice by President Reagan !!!!, he assumed that office on September 26, 1986.

John Paul Stevens, Associate Justice, was born in Chicago, Illinois, April 20, 1920...... President Ford !!!! nominated him as an Associate Justice of the Supreme Court, and he took his seat December 19, 1975.

Sandra Day O’Connor, Associate Justice, was born in El Paso, Texas, March 26, 1930....President Reagan !!! nominated her as an Associate Justice of the Supreme Court, and she took her seat September 25, 1981.

Antonin Scalia, Associate Justice, was born in Trenton, New Jersey, March 11, 1936.... President Bush !!!! nominated him as an Associate Justice of the Supreme Court, and he took his seat October 23, 1991.

Anthony M. Kennedy, Associate Justice, was born in Sacramento, California, July 23, 1936...President Reagan!!! nominated him as an Associate Justice of the Supreme Court, and he took his seat February 18, 1988.

David Hackett Souter, Associate Justice, was born in Melrose, Massachusetts, September 17, 1939... President Bush!!! nominated him as an Associate Justice of the Supreme Court, and he took his seat October 9, 1990.

Clarence Thomas, Associate Justice, was born in the Pin Point community of Georgia near Savannah June 23, 1948.... President Bush !!!nominated him as an Associate Justice of the Supreme Court, and he took his seat October 23, 1991.

Ruth Bader Ginsburg, Associate Justice, was born in Brooklyn, New York, March 15, 1933.... President Clinton nominated her as an Associate
Justice of the Supreme Court, and she took her seat August 10, 1993.

Stephen G. Breyer, Associate Justice, was born in San Francisco, California, August 15, 1938... President Clinton nominated him as an Associate Justice of the Supreme Court, and he took his seat August 3, 1994.


Conclusie, de supreme court bestaat uit 9 rechters waarvan er 3 direct benoemd zijn door papa Bush, 3 door Papa Bush's grote voorbeeld Reagan (hij was onder Reagan VP), 1 door aartsrepublikein Ford en 2 door Clinton.
En als je naar hun geboortedatum kijkt zie je dus dat het écht een stelletje fossielen is, ééntje is er zelfs geboren in 1920... die is dus écht rijp voor een (vervroegd Wink) pensioen.
BG zat er dus niet eens zo ver naast met z'n bejaarden uit de burgeroorlog, minstens de helft heeft de duidelijke segregatie tussen blanken en zwarten nog meegemaakt in de jaren 50 en 60.
_________________
Ich hab das forensische Sujet in meine surreale Welt transportiert und jeder, der behauptet, ich habe die zeitgenössische Justiz kritisiert oder wäre gar ihr Gegner, der hat meine Romane nie gelesen oder zumindest nicht verstanden...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 3 Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds