|
Auteur |
Bericht |
AaronKomtOp
Leeftijd: 29 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 3
|
Geplaatst: vr 18 feb 2011 15:39 Onderwerp: Geld terugclaimen? |
|
|
Hoi ik ben nieuw op dit forum dus alvast mijn excuses als ik mijn bericht verkeerd geplaatst hebt.
Verplaatst van Staatsrecht naar Rechtshulp (Duch)
Op 6 Febuari heeft T-Mobile onterrecht een bedrag van €379,80 van mijn rekening afgeschreven. Na gebeld te hebben met T-Mobile is er door T-Mobile bevestigd dat deze onterecht is.
Nou is er meer dan 80% van mijn geld afgeschreven van mijn rekening en is er door T-Mobile beloofd dat ik het op mijn rekening bijgeschreven zou krijgen op 17-02-2011. Dit is niet gebeurd en de dag daarna ook niet.
Nu luidt mijn vraag, kan ik een schadeclaim of iets dergelijks verhalen op T-Mobile. Bijv. de minuten dat ik met ze aan de lijn heb gezeten (dat kost me ook allemaal extra geld)
Bvd, Aaron |
|
|
|
|
Jet
Leeftijd: 61 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 322
|
Geplaatst: vr 18 feb 2011 16:26 Onderwerp: |
|
|
Soort servicenummer: T-Mobile Klantenservice vanuit Nederland: 1200 via je mobiele telefoon, 0800 - 7111 via een andere telefoon
Je betaalt: Gratis
Ik denk niet dat je iets vergoed gaat krijgen van niets. |
|
|
|
|
Roro25
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 34
|
Geplaatst: vr 18 feb 2011 17:43 Onderwerp: |
|
|
waarom laat je het bedrag niet storneren door je bank? Indien het nl een gewone automatische incasso is dan heb je het recht om het bedrag binnen 30 dagen te storneren (terugboeken op je rekening). Je moet daar je bank wel opdracht toe geven. Bij sommige banken kan je dit zelfs via internet doen. |
|
|
|
|
Furr
Leeftijd: 38 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): NTI
Berichten: 208
|
Geplaatst: za 19 feb 2011 19:10 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad. |
|
|
|
|
AaronKomtOp
Leeftijd: 29 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 3
|
Geplaatst: za 19 feb 2011 19:28 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het geprobeerd maar dat kan alleen via de telefoon (ING). Als ik dan het rekeningnummer invoeg dat staat vermeld geeft het aan dat het niet klopt. Via internet kan ik niet meer inloggen omdat ik mijn wachtwoord kwijt ben. Veloren zaak dus. |
|
|
|
|
Jet
Leeftijd: 61 Geslacht: Sterrenbeeld:
Berichten: 322
|
Geplaatst: za 19 feb 2011 19:49 Onderwerp: |
|
|
Je kan je wachtwoord toch resetten of opnieuw opvragen bij ING?
https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet
Rekeningnummer van de tegenrekening van T-mobile is 73.39.59.555
Als het jou niet lukt, kan je toch gewoon naar een ING vestiging gaan en de stornering aan hen overlaten? |
|
|
|
|
AaronKomtOp
Leeftijd: 29 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 3
|
Geplaatst: za 19 feb 2011 19:57 Onderwerp: |
|
|
Oke ik ga even al je suggesties uit proberen, bvd |
|
|
|
|
|