Contact en straatverbod
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#1: Contact en straatverbod Auteur: Limi BerichtGeplaatst: di 09 apr 2024 9:39
    —
Goedemorgen,

Er is tegen een dame die ik ken een contact en straatverbod voor mij en mijn minderjarige dochter afgegeven. Dit is civiel rechtelijk gedaan.

Deze dame gaf zelf aan gewn contact te willen en stalkte ons niet, maar ik had toch echt getuigen dat ze door m’n straat reed en zij mij 41x had gebeld. Doordat zij natuurlijk aangaf ik ben het niet en wil geen contact (is nieuwe partner van vader van mijn kindje) was het verbod makkelijk op te leggen. Alles was spoofing zei ze.

De voorzieningenrechter had te weinig tijd de overige verzoeken toe te wijzen en die zouden strafrechtelijk mleten worden gedaan. Toch achtte de voorzieningenrechter het voldoende onderbouwd en bewezen door mij een contact en straatverbod op te leggen icm een dwangsom voor deze dame. Duur een jaar en ook voor minderjarige dochter van mij en haar partner.

Nu is mevrouw weer door mijn straat gereden, heb appjes van mensen + foto’s van haar auto. Ik word op snapchat toegevoegd, ze mailt mij vanaf mail adressen waarmee ze mijn advocaat en rechtbank aanschreef? Maar zij roept dat alles spoofing is.

Weten jullie als ik een advocaat inzet om de dwangsommen te beuren, hoeveel getuigen je nodig hebt? Of foto’s en tijdstippen ban auto met kenteken van haar volstaan? Of zij in beroep kan gaan tegen de dwangsommen? Of zij het contact verbod eraf kan krijgen (beroep termijn verlopen) door te melden dat alles spoofing is?

Ik wil deze gek echt niet in onze buurt maar m’n advocaat zegt het kan dat ze nu mensen op je ad gaat sturen dus denk wel na als ke gaat beuren. Enige waar ik bang voor ben is dat het verbod eraf wordt gehaald als ze procedure tegen mij gaat beginnen. Terwijl ik dus wel de bewijzen he. Zoals bovenstaand. Bovendien zei ze in de rechtbank destijds dat ze overal nu tweestapsverificatie op had gedaan.

Ben benieuwd naar jullie visie.



Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl