Salaris notarieel medewerker
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Notariaat

#1: Salaris notarieel medewerker Auteur: Mammavanmeisje BerichtGeplaatst: do 11 dec 2014 12:38
    —
Hallo,

Mijn man is notarisklerk. Zijn salaris is al een aantal jaar niet gestegen. Nu ben ik benieuwd of hier iemand is die (uit ervaring) kan inschatten wat een redelijk salaris voor hem zou zijn.
Ik weet dat het per kantoor kan verschillen maar enige indicatie zou wel fijn zijn.
Hij heeft ongeveer 15 jaar ervaring. Hij heeft behoorlijk wat verantwoordelijkheden op zijn werk, houdt de boel min of meer mede draaiende. Doet vrijwel altijd de lastige dossiers en vervelende telefoontjes die anderen niet willen doen, en lost zeer regelmatig computerproblemen op. Staat de leidinggevende bij met adviezen over de te volgend koers en ontwikkelt digitale hulpmiddelen die tijd en geld schelen.

Ben benieuwd!

#2: Re: Salaris notarieel medewerker Auteur: dr.dunno BerichtGeplaatst: di 30 dec 2014 16:18
    —
Mammavanmeisje schreef:
Hallo,

Mijn man is notarisklerk. Zijn salaris is al een aantal jaar niet gestegen. Nu ben ik benieuwd of hier iemand is die (uit ervaring) kan inschatten wat een redelijk salaris voor hem zou zijn.
Ik weet dat het per kantoor kan verschillen maar enige indicatie zou wel fijn zijn.
Hij heeft ongeveer 15 jaar ervaring. Hij heeft behoorlijk wat verantwoordelijkheden op zijn werk, houdt de boel min of meer mede draaiende. Doet vrijwel altijd de lastige dossiers en vervelende telefoontjes die anderen niet willen doen, en lost zeer regelmatig computerproblemen op. Staat de leidinggevende bij met adviezen over de te volgend koers en ontwikkelt digitale hulpmiddelen die tijd en geld schelen.

Ben benieuwd!


Wat houdt hem tegen om elders te solliciteren, of anders een paar vacatures erbij te pakken en te kijken wat daar voor salaris wordt geboden? Is hij de enige notarieel medewerker op het kantoor? Kent hij geen collega's? Etc.



Rechtenforum.nl -> Notariaat

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl