Praktijkervaring zeer gewenst, wie ziet mogelijkheden?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

#1: Praktijkervaring zeer gewenst, wie ziet mogelijkheden? Auteur: MarH BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2012 11:21
    —
Hallo allemaal,

Ik werk fulltime als senior adviseur, helaas nog niet in de juridische sector. Vorig jaar heb ik de inleiding van het Gezondheidsrecht afgerond (Erasmus MC). In de maanden oktober en november van dit jaar de module Personenschade (NIBE-NVV) afgerond en daarnaast studeer ik HBO Rechten (NCOI-deeltijd) en start binnenkort met het maken van mijn eindscriptie.

Daarnaast ben ik een ervaringsdeskundige medische fout enige jaren geleden en zeer veel kennis en ervaring op het vlak van het Medisch Tuchtrecht, ANT, NMT, klachteninstanties. Op de achtergrond heb ik mensen kunnen adviseren m.b.t. verkeersongevallen, bedrijfsongevallen, medische missers.

Ook heb ik Letselschade Advocaten en een medische adviseur kunnen voorzien van tips.

Ik heb van alles geprobeerd om praktijkervaring op te doen (Rechtswinkel, Mediationhuis, Juridisch Loket).

Ik vind het geen enkel probleem om onder aan de ladder te beginnen.
Een Letselschade Advocaat heeft mij aangegeven om het bij verzekeraars te proberen omdat ze het vreemd vond dat ik nog mijn gewenste beroep (letselschadebehandelaar) kan uitoefenen.

Wie kan mij adviseren, aangezien ik veel in mijn mars heb, maar naar mijn mening onderschat word, wat kan ik nog meer doen dan de bekende kanalen?



Rechtenforum.nl -> Stage / Praktijk ervaringen

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl