Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
VA loan rates ...
180-dagen rege...
reparatiehuwel...
Res Nullius ?
proces verbaal...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 28 mrt 2024 19:45
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Koop caravan
Moderators: Nemine contradicente, StevenK, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nemootje



Leeftijd: 60
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 16


BerichtGeplaatst: ma 21 apr 2014 17:36    Onderwerp: Koop caravan Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo,

Misschien loop ik wat vooruit op de zaken, maar wil toch vast weten waar we aan toe zijn.

Wij hebben een principeovereenkomst gesloten met iemand van Marktplaats die een caravan te koop had die bij het Gardameer staat.

Wij hebben een mail met hierin de afspraken: dat wij hem in principe willen kopen voor dat en dat bedrag, maar nog een paar dagen bedenktijd willen hebben en of ie dan op gereserveerd mocht staan.
Dit was goed. En er staat dan ook op Marktplaats dat de verkoper een principeovereenkomst met een koper heeft.

Nu probeerden wij de afgelopen dagen contact met hem op te nemen, dat wij hem graag willen hebben, maar dit lukte niet.
Vandaag op internet zijn naam ingetypt en het volgende onvoorstelbare bericht kwam onder onze ogen: Hij is onder verdachte omstandigheden dood in zijn huis aangetroffen........

Wij proberen nu contact met familieleden te krijgen (via facebook gevonden) en hopen dat de verkoop doorgaat.

Wat zijn onze rechten hierin?

Bedankt en groetjes,

Karin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
slinger



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 65


BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 2:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

hallo Karin.

Nu dat de persoon is overleden kun je niet zomaar de familieleden gaan benaderen.

ten eerste:

je schend die mensen hun privacy door op Facebook hun naam te gaan zoeken.
ten tweede:Die familieleden zullen waarschijnlijk in een shock zitten .
hun familielid is tenslotte niet normaal gestorven.
ten derde:Er zal eerst gekeken moeten worden door de
executeur-testamentair of deze familieleden erfgenamen zijn .

het is nog maar de vraag of de erfenis waaronder de caravan nu valt word aanvaard.
Deze personen hebben het recht om te beslissen wat ze ermee willen doen
Wie weet willen de erfgenamen de caravan zelf houden.(emotioneel)
De caravan is namelijk nu onderdeel geworden van het vermogen van die persoon.
Het kan ook zijn dat de overleden persoon veel schulden had waardoor de erfgenamen de erfenis verwerpen.
Dan pas gaat de caravan in de verkoop.
Je bent ook geen schuldeiser want de koop was nog niet bekrachtigd.

Je schrijft ook dat de persoon onder verdachte omstandigheden is overleden.
Je weet niet welke dat zijn.
Dit moet dus nog onderzocht gaan worden.
Het kan zomaar zijn dat de familieleden hier iets mee te maken kunnen hebben (ik zeg niet dat zij iets hebben gedaan)
Waardoor zij dus helemaal geen recht hebben om voor die erfenis in aanmerking te komen.

Kan wel zo zijn dat jij die caravan graag wil kopen maar je gedraagt je nu wel als een aasgier.
Gewoon afwachten misschien nemen de erfgenamen/gevolmachtigde ooit contact op met jou als men wist dat de caravan op marktplaats stond.

Laat die mensen eerst eens rustig door het rouwproces gaan.
Stuur een condoleance kaart. (in plaats van een bod op de caravan)
en zelfs dat zou ik niet doen want je hebt geen rouwkaart gekregen.

m
Bekijk profiel Stuur privé bericht
cvb



Leeftijd: 71
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 1159


BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 9:03    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

nemootje schreef:
principeovereenkomst
M.i. betreft het hier een overeenkomst met ontbindende voorwaarde, art 6:22 BW.
In geval van tussentijds overlijden van verkoper dus met diens nalatenschap.
_________________
Ben geen jurist
Bekijk profiel Stuur privé bericht
jeroen1989



Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 168


BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 19:32    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:



Kan wel zo zijn dat jij die caravan graag wil kopen maar je gedraagt je nu wel als een aasgier.
.


En jij als een pauper op deze manier..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: di 22 apr 2014 23:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:
hallo Karin.

(...)

m


Wat is dit nou weer voor slap gelul, zeg dan niks als je juridisch niets bij te dragen hebt.

Voor het tot stand komen van een koopovereenkomst moet er wilsovereenstemming zijn. Als die er op enig moment over en weer was, komt de koopovereenkomst tot stand. Als een van de partijen vervolgens overlijdt, dan heeft dat onder de streep geen consequentie, omdat de boedel aansprakelijk is voor het nakomen van de overeenkomst en schade uit het niet nakomen daarvan.

Het probleem zit hem erin dat partijen kennelijk niet beoogd hebben een harde koopovereenkomst te sluiten. Er is enkel een toezegging gedaan dat er mogelijk overeengekomen gaat worden, zulks is juridisch niet afdwingbaar.

Nu kun je hier wel heel ingewikkeld over gaan doen, maar je kunt ook gewoon de familie bellen, condoleren met hun verlies en aangeven dat je op het punt stond die caravan over te nemen en of ze daar belangstelling voor hebben. Als die mensen reeël zijn zullen ze daar wel rationeel op reageren; zorg wel dat je dan met een van de erfgenamen spreekt.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
slinger



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 65


BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 15:20    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

hallo!
Er was nog geen koopovereenkomst.
de verkoper op marktplaats heeft ingestemd met opschorting tot verkoop door een principeakkoord te maken.Dit heeft hij vermeld op marktplaats.

na een principeakkoord kun je als verkoper altijd nog terugkomen op je besluit tot verkoop en met een andere koper in zee gaan .
de verkoper kan zijn wilsbeschikking niet meer kenbaar maken wegens overlijden.

je kan/mag nu nog niets regelen met de potentiële erfgenamen van de overledene ook al is het familie .
pas als een erfenis verdeeld is onder erfgenamen is een van hun de eigenaar van de caravan en kan die zijn wil bekend maken.
Juridisch/wettelijk gezien mogen familieleden niets in eigendom nemen totdat er een verdeling heeft plaats gevonden.

je zult dus eerst moeten afwachten wie de nieuwe eigenaar is van de caravan.
als de nieuwe eigenaar de caravan te koop aanbied dan kun je je opnieuw inschrijven als potentiële koper.
nu is de caravan niet beschikbaar tot verkoop maar valt onder een boedelverdeling.

persoonlijk zou ik het als erfgenaam niet prettig vinden dat ik gecondoleerd word door een wildvreemde die mijn adres heeft opgezocht via Facebook
en die meteen vraagt of ik maar meteen een beslissing wil nemen over een goed wat nog niet eens in mijn bezit is.

m[/u]
Bekijk profiel Stuur privé bericht
jeroen1989



Leeftijd: 34
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT
Berichten: 168


BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 20:34    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:
hallo!
Er was nog geen koopovereenkomst.
de verkoper op marktplaats heeft ingestemd met opschorting tot verkoop door een principeakkoord te maken.Dit heeft hij vermeld op marktplaats.

na een principeakkoord kun je als verkoper altijd nog terugkomen op je besluit tot verkoop en met een andere koper in zee gaan .
de verkoper kan zijn wilsbeschikking niet meer kenbaar maken wegens overlijden.

je kan/mag nu nog niets regelen met de potentiële erfgenamen van de overledene ook al is het familie .
pas als een erfenis verdeeld is onder erfgenamen is een van hun de eigenaar van de caravan en kan die zijn wil bekend maken.
Juridisch/wettelijk gezien mogen familieleden niets in eigendom nemen totdat er een verdeling heeft plaats gevonden.

je zult dus eerst moeten afwachten wie de nieuwe eigenaar is van de caravan.
als de nieuwe eigenaar de caravan te koop aanbied dan kun je je opnieuw inschrijven als potentiële koper.
nu is de caravan niet beschikbaar tot verkoop maar valt onder een boedelverdeling.

persoonlijk zou ik het als erfgenaam niet prettig vinden dat ik gecondoleerd word door een wildvreemde die mijn adres heeft opgezocht via Facebook
en die meteen vraagt of ik maar meteen een beslissing wil nemen over een goed wat nog niet eens in mijn bezit is.

m[/u]


Wat een onzin verkoop je hier. Dr. Dunno heeft al duidelijk uitgelegd waar het hier wel om gaat. Er is wel degelijk een koopovereenkomst. Er wordt immers aangegeven dat er een bedrag is overeengekomen voor de koop van de caravan, maar ze het nog even een paar dagen willen laten bezinken. Beide personen hebben dus al ingestemd met het bedrag.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
nemootje



Leeftijd: 60
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 16


BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 21:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo allen,

Bedankt zover voor de antwoorden.

Slinger, ik kom hier niet om het forum om mij te laten beoordelen over mijn doen en laten, maar met een vraag waar ik inhoudelijk antwoord op zou willen hebben.

Wij hebben gehandeld zoals dr. dunno al schreef. Zijn vrouw heeft ons via de mail beantwoord en wij hebben haar gebeld, haar netjes gecondoleerd en vervolgens het probleem uitgelegd.
Zij begreep ons volkomen dat wij snel antwoorden wilden hebben.

In principe staat zij open voor het vervolg van de verkoop zoals wij dat met haar man afgesproken hadden.
Zij gaat nog het één en ander uitzoeken en als alles meezit, gaan we over enkele weken de overschrijving regelen.

Groetjes,
Karin
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: wo 23 apr 2014 22:03    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

nemootje schreef:
Hallo allen,

Bedankt zover voor de antwoorden.

Slinger, ik kom hier niet om het forum om mij te laten beoordelen over mijn doen en laten, maar met een vraag waar ik inhoudelijk antwoord op zou willen hebben.

Wij hebben gehandeld zoals dr. dunno al schreef. Zijn vrouw heeft ons via de mail beantwoord en wij hebben haar gebeld, haar netjes gecondoleerd en vervolgens het probleem uitgelegd.
Zij begreep ons volkomen dat wij snel antwoorden wilden hebben.

In principe staat zij open voor het vervolg van de verkoop zoals wij dat met haar man afgesproken hadden.
Zij gaat nog het één en ander uitzoeken en als alles meezit, gaan we over enkele weken de overschrijving regelen.

Groetjes,
Karin


Kijk, goed aangepakt en gaat zo te horen ook bevredigend aflopen. Zo zie je maar weer, beter gewoon communiceren in plaats van meteen juridische haarkloverij te verrichten (of pseudopsychologie en eigen aannames een rol laten spelen).
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
slinger



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 65


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 0:02    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

beste Karin

Schrijf dan niet in je eerste bericht dat je geen contact kon maken met hem.
en dat je uit noodzaak op Facebook op zoek bent gegaan naar familieleden.
Je liet het overkomen dat het een vrijgezel was en nu blijkt hij ineens getrouwd te zijn.Daardoor zet je mensen op het verkeerde been. Ik ga af op de informatie die ik krijg.
Je vroeg je af wat je recht was.
Ik wees je erop dat je nu ook te maken zou krijgen met zaken die betrekking hebben op het erfrecht en de wachttijd die in acht genomen moet worden.

Voor de rest ben je het kennelijk netjes aan het afhandelen.
veel plezier met je toekomstige aankoop
Bekijk profiel Stuur privé bericht
A.Verkerk



Leeftijd: 42
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter


Berichten: 219


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 7:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:
beste Karin

Schrijf dan niet in je eerste bericht dat je geen contact kon maken met hem.
en dat je uit noodzaak op Facebook op zoek bent gegaan naar familieleden.
Je liet het overkomen dat het een vrijgezel was en nu blijkt hij ineens getrouwd te zijn.Daardoor zet je mensen op het verkeerde been. Ik ga af op de informatie die ik krijg.
Je vroeg je af wat je recht was.
Ik wees je erop dat je nu ook te maken zou krijgen met zaken die betrekking hebben op het erfrecht en de wachttijd die in acht genomen moet worden.

Voor de rest ben je het kennelijk netjes aan het afhandelen.
veel plezier met je toekomstige aankoop

Wat een onzin, TS schrijft helemaal niets over de relationele status van verkoper. Jij doet daar een aanname over en geeft vervolgens verkeerd advies. En het is niet de eerste keer dat ik dat van je zie.

Je lijkt best iets van rechten te weten, maar volgens mij ben je autodidact. Bedenk je wel dat je mensen met verkeerde adviezen flink kan benadelen, dus bedenk je twee keer voor je antwoord geeft of maak een voorbehoud.


Laatst aangepast door A.Verkerk op ma 28 apr 2014 13:14, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk profiel Stuur privé bericht
hilde12



Leeftijd: 124
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 1572


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 8:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:
beste Karin

Schrijf dan niet in je eerste bericht dat je geen contact kon maken met hem.
en dat je uit noodzaak op Facebook op zoek bent gegaan naar familieleden.
Je liet het overkomen dat het een vrijgezel was en nu blijkt hij ineens getrouwd te zijn.Daardoor zet je mensen op het verkeerde been. Ik ga af op de informatie die ik krijg.
Je vroeg je af wat je recht was.
Ik wees je erop dat je nu ook te maken zou krijgen met zaken die betrekking hebben op het erfrecht en de wachttijd die in acht genomen moet worden.

Voor de rest ben je het kennelijk netjes aan het afhandelen.
veel plezier met je toekomstige aankoop


Huh.. Ze schreef gewoon wat er aan de hand was.
Ze kreeg geen kontakt met hem, ging op zoek naar familieleden. Evhtgenoten zijn ook familie.
Niks geen verkeerde informatie.

Misschien is het handig om eerst te bepalen of je eigen antwoord wel juridisch juist is voordat je mensen hier advies mee gaat geven..
Bekijk profiel Stuur privé bericht
dr.dunno



Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UU
Studieomgeving (MA): UU
Berichten: 774


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 13:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:
beste Karin

Schrijf dan niet in je eerste bericht dat je geen contact kon maken met hem.
en dat je uit noodzaak op Facebook op zoek bent gegaan naar familieleden.
Je liet het overkomen dat het een vrijgezel was en nu blijkt hij ineens getrouwd te zijn.Daardoor zet je mensen op het verkeerde been. Ik ga af op de informatie die ik krijg.
Je vroeg je af wat je recht was.
Ik wees je erop dat je nu ook te maken zou krijgen met zaken die betrekking hebben op het erfrecht en de wachttijd die in acht genomen moet worden.

Voor de rest ben je het kennelijk netjes aan het afhandelen.
veel plezier met je toekomstige aankoop

Klets nou niet uit je nek, je zult best wel een wet kunnen lezen maar je begrip en toepassing is banaal en een selectie van wat relevant is en wat niet is een vaardigheid die je niet beheerst. En dan hebben we het nog niet over emotioneel geouwehoer dat geen enkele relevante rol heeft. Het ergste is nog dat juristen wel snappen dat je geen idee hebt waar je het over hebt, maar je met je stelligheid de indruk wekt naar leken dat het tegendeel waar is, met alle nadelige gevolgen van dien.

Als je over emoties wilt ouwehoeren, ga dan naar het viva forum. Als je hier wilt bijdragen, denk dan na voordat je iets schrijft, hoe je het schrijft en of je überhaupt wel een idee hebt waar je het over hebt. Als je geen juridische opleiding hebt genoten aan een erkend universitair of HBO-instituut, dan is het antwoord op dat laatste in beginsel altijd ontkennend.
_________________
Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
slinger



Leeftijd: 59
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier


Berichten: 65


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 17:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

dit is wat karin schreef

nemootje schreef:
Hallo allen,

Bedankt zover voor de antwoorden.

Slinger, ik kom hier niet om het forum om mij te laten beoordelen over mijn doen en laten, maar met een vraag waar ik inhoudelijk antwoord op zou willen hebben.

Wij hebben gehandeld zoals dr. dunno al schreef. Zijn vrouw heeft ons via de mail beantwoord en wij hebben haar gebeld, haar netjes gecondoleerd en vervolgens het probleem uitgelegd.
Zij begreep ons volkomen dat wij snel antwoorden wilden hebben.

In principe staat zij open voor het vervolg van de verkoop zoals wij dat met haar man afgesproken hadden.
Zij gaat nog het één en ander uitzoeken en als alles meezit, gaan we over enkele weken de overschrijving regelen.

Groetjes,
Karin


beste Karin

je ziet wat een bericht allemaal tot weeg brengt.
ook ik hou er niet van dat mijn woorden in de weegschaal worden gelegd maar het is niet anders.
ik hoef er ook niet bij te schrijven dat wat ik aan info geef onder voorbehoud is want wat er besproken word op forums is dat al vanzelf. ieder uit zijn eigen mening tips en raad.Er zijn er meer die hun identiteit niet bekend maken of jonger zijn dan in werkelijkheid. bijv de 114 jarige Hilde.
Het is aan de vragensteller wat hij ermee doet of kan.

maar goed even terug komen op je principeovereenkomst van de caravan(daar ging de hele discussie tenslotte over)

Doordat de vrouw heeft gereageerd op je mail is het initiatief om in contact te blijven met de eventuele koper van de caravan uit gegaan van haar.

Nu je persoonlijk met de erfgenaam hebt gesproken is er een nieuw principeovereenkomst tot stand gekomen met de vrouw.
of te wel "The letter of intent"(bindend recht )
hiermee spreekt zij de intentie uit om met jou samen in overleg te gaan over naleving van de afspraken die haar man gemaakt heeft met een koper( Karin)
de vrouw gaat/wil eerst nog dingen uitzoeken.
maar de voorwaarden tot een echte koopovereenkomst kunnen nog steeds veranderd worden.
als de vrouw niet terugbelt/mailt om alles te bespreken hoe de uiteindelijke koopovereenkomst eruit komt te zien kan Karin zich beroepen op deze nieuwe "letter of intent"

deze "letter of intent" had je ook met de man maar door zijn overlijden kon je hem niet aanspreken tot naleving.

stuur iedereen maar een berichtje als je het koopcontract hebt ondertekend.Dan kan deze discussie ophouden.


m
Bekijk profiel Stuur privé bericht
hilde12



Leeftijd: 124
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 1572


BerichtGeplaatst: do 24 apr 2014 18:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

slinger schreef:

ik hoef er ook niet bij te schrijven dat wat ik aan info geef onder voorbehoud is want wat er besproken word op forums is dat al vanzelf. ieder uit zijn eigen mening tips en raad.Er zijn er meer die hun identiteit niet bekend maken of jonger zijn dan in werkelijkheid. bijv de 114 jarige Hilde.
Het is aan de vragensteller wat hij ermee doet of kan.


De vragensteller wil juridisch advies.
Dan verwacht ze ook juridisch advies, en niet hoe wij erover denken dat het zit.
Dat geeft ze zelf ook aan je aan.

Mijn leeftijd doet niet terzake, het enige wat hier belangrijk is voor lezers om te weten is mijn achtergrond, en die staat gewoon netjes ingevuld.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds