Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten?
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl
 
Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Pretty Girls f...
Klacht tegen a...
Contact en str...
proces verbaal...
Res Nullius ?

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication


 
Het is nu do 23 mei 2024 22:22
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

[UL] Tentamen Romeins Recht Leiden
Moderators: Michèle, Nemine contradicente, Moderator Team

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 6 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jasper

Jasper




Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 132


BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2005 14:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik vind dat ze wel goed naar de studenten luisteren en de op- en aanmerkingen meenemen in hun uiteindelijke beoordeling van het tentamen. Dat deden ze ook al bij rechtsvinding en het 2e strafrecht tussententamen (zo goed als dat ging)... Smile
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
MiriamvL

MiriamvL

Leeftijd: 41
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 2826


BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2005 15:15    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Heel heel netjes inderdaad....
_________________
If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
X-force






Studieomgeving (BA): EUR

Berichten: 32


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 0:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

3do schreef:
Hebben jullie gezien dat de vakgroep RR de moeite heeft genomen om al die opmerkingen in de V&A-rubriek serieus te beantwoorden. Er is nu ook een indicatie gegeven van het antwoord op de open vraag. Erg netjes, vind ik. Ze hebben ook nog een keer de rekenwijze uitgelegd en dat zonder mopperen over het misbruik van de V&A rubriek.


Dat is zeer netjes van ze. Daar kunnen ze bij strafrecht wel iets van leren
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Dirk






Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 24


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 12:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
tentamen 22 maart
Na lang wikken en wegen is besloten bij twee meerkeuze-vragen alle alternatieven goed te rekenen. Het gaat om de vraag over de onvolmaakt wederkerige overeenkomst (versie 1: 19; versie 2: 19; versie 3: 13; versie 4: 25) en de vraag over de verhuurde vrachtwagen (versie 1: 22; versie 2: 25; versie 3: 16; versie 4: 2Cool. We zijn nu bezig met het invoeren van de resultaten van de open vraag.


Very Happy Nu heb ik ipv 18 vragen, 19 vragen goed. Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Jasper

Jasper




Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 132


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 13:14    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

woohoo, ik ga van 16 naar 18 goed... Ik hoef dus met die open vraag maar 1 puntje te halen ipv van 7...

Nou dan heb ik em wel, kan ik me gaan concentreren op mn strafrecht... Wink
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
3do






Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 47


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 13:28    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Quote:
tentamen 22 maart
Na lang wikken en wegen is besloten bij twee meerkeuze-vragen alle alternatieven goed te rekenen. Het gaat om de vraag over de onvolmaakt wederkerige overeenkomst (versie 1: 19; versie 2: 19; versie 3: 13; versie 4: 25) en de vraag over de verhuurde vrachtwagen (versie 1: 22; versie 2: 25; versie 3: 16; versie 4: 2Cool. We zijn nu bezig met het invoeren van de resultaten van de open vraag.

Het is echt een hele nette vakgroep Romeins Recht. Voor mij maakt het overigens niets uit. Nog steeds het zelfde aantal fout, maar ik was al tevreden en dat ben ik nog steeds.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Marchello



Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Vissen
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 48


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 13:46    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ow wat heb ik ontzettend de balen van dit tentamen, week aan gezeten, beetje geoefend met oefentamen.. die ging ontzettend goed, en op het tentamen heb ik weinig goed kunnen doen Sad ik ben volgens mij te snel weg gegaan. Kan iemand een verklaring geven waarom het oefententamen goed zou kunnen gaan , en het ''echie'' niet. Nu mag ik in juli weer aan de bak.
_________________
50 ECTS,derde trimester op dreef!
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
3do






Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 47


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 18:29    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Marchello schreef:
Ow wat heb ik ontzettend de balen van dit tentamen, week aan gezeten, beetje geoefend met oefentamen.

Ik vond dat oefententamen in Exempla representatief. Toen ik dat maakte schrok ik, vond het moeilijker dan gedacht.
Ik had de stof wel redelijk bijgehouden (doorgelezen), maar dat was dus niet genoeg. Ik heb er flink aan moeten trekken om alle verbanden te zien. Uiteindelijk is het wel gelukt. Dus ja, mijn enige advies is, nog eens goed naar het oefententamen en het maart-tentamen kijken en daar uit destilleren waar de schoen wringt.
Succes ermee.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
Gentleman



Leeftijd: 40
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 62


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 19:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Lekker nu heb ik 19 vragen goed Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Anke



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 15


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 21:04    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb nu 17 vragen goed, moet dus nog 4 punten halen voor de open vraag, maar dat gaat denk ik wel goedkomen. Mijn antwoord van de open vraag leek wel op het voorbeeldantwoord op teletop.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
MZN

MZN

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL
Berichten: 68


BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2005 23:06    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

ik ga nu naar twintig goede meerkeuze vragen. Gelukkig heb ik dit wel gehaald anders dan had ik dit hele trimester verprutst.

En ja ik ben ook zeer te spreken over hun behandeling van de vragen en alles. Good
Bekijk profiel Stuur privé bericht
HS




Geslacht: Vrouw

Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 26


BerichtGeplaatst: za 02 apr 2005 0:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

wat vinden jullie nou van al die mensen die maar niet ophouden met vragen om "rekening te houden met..... eh cursieve woorden of zo... "om hiermee bij de beoordeling rekening mee te houden? En dat terwijl deze staf toch zo correct reageert (dat is niet bij alle vakken zo geweest!).
(ik vind het zelf best kinderachtig) Shocked
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Anke



Leeftijd: 39
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw
Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 15


BerichtGeplaatst: za 02 apr 2005 9:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik vind het ook nogal kinderachtig. Ze hebben twee vragen goedgerekend!! En dan is het nog niet genoeg...
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail MSN messenger
Jasper

Jasper




Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 132


BerichtGeplaatst: za 02 apr 2005 11:43    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Doet me denken aan die vraag op Teletop over het 2e tussententamen van strafrecht. Vraag 1,5 en 6 waren al goed gerekend, toen kwam hij of zij met de opmerking of er rekening mee kon worden gehouden dat hij of zij al dr tijd had besteed aan het beantwoorden van juist die vragen en of daar rekening mee kon worden gehouden Rolling Eyes Laughing
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
HS




Geslacht: Vrouw

Studieomgeving (BA): UL

Berichten: 26


BerichtGeplaatst: za 02 apr 2005 13:09    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja, klopt Jasper ..........! Very Happy
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 6 van 7 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur


Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  



Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds