Perceel dat 'enkelbestemming wonen' deelt met ander perceel
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#1: Perceel dat 'enkelbestemming wonen' deelt met ander perceel Auteur: Recht=vrijheid BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2023 22:26
    —
Ik vraag mij af of ik een (recreatie)woning mag bouwen op mijn perceel dat de enkelbestemming wonen heeft. Dit perceel, waar nu niets op staat en ook geen bouwvlak heeft, deelt de 'enkelbestemming wonen' met een ander perceel dat wel bouwvlak waar ook al een woning op staat.

Indien er geen (recreatie)woning gebouw mag worden, vraag ik me af of ik op mijn perceel wel een bijgebouw mag bouwen waar ik mag slapen. Ik vraag me dit af omdat dit zou betekenen dat op het perceel een bijgebouw komt te staan dat bij een hoofdgebouw hoort dat op het andere perceel staat waarvan ik niet de eigenaar ben.

Bedankt.

#2:  Auteur: Recht=vrijheid BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2023 22:32
    —
Dit perceel, waar nu niets op staat en ook geen bouwvlak heeft, deelt de 'enkelbestemming wonen' met een ander perceel dat wel bouwvlak *heeft* waar ook al een woning op staat.

#3:  Auteur: Recht=vrijheid BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2023 22:36
    —
Correctie: Dit perceel, waar nu niets op staat en ook geen bouwvlak heeft, deelt de 'enkelbestemming wonen' met een ander perceel dat wel bouwvlak *heeft* waar ook al een woning op staat.



Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl