Mag het land niet uit vanwege schuld Telfort?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#1: Mag het land niet uit vanwege schuld Telfort? Auteur: Daisy1988 BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 22:15
    —
Hoi hoi iedereen, ik heb gisteren ontdekt dat er met mijn naam fraude is gepleegd bij Telfort, iemand heeft op mijn naam een paar duizend euro kosten gemaakt. Ik moet volgende week zondag een belangrijke reis maken naar buiten de EU, zou het kunnen dat ik op Schiphol het land niet uit mag omdat ik deze schuld heb?

Zoals ik begrijp kun je alleen geweigerd worden als je bent een belastingachterstand hebt, of boetes bij het CJIB. En het CJIB kan mijn adres gewoon vinden, dus als ik van hun niks heb gehoord dan heb ik geen boetes toch?

#2: Re: Mag het land niet uit vanwege schuld Telfort? Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: za 23 jun 2018 13:06
    —
Daisy1988 schreef:
Hoi hoi iedereen, ik heb gisteren ontdekt dat er met mijn naam fraude is gepleegd bij Telfort, iemand heeft op mijn naam een paar duizend euro kosten gemaakt. Ik moet volgende week zondag een belangrijke reis maken naar buiten de EU, zou het kunnen dat ik op Schiphol het land niet uit mag omdat ik deze schuld heb?

Nee, dat kan niet.



Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl