HBO Rechten via afstandsonderwijs
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

#1: HBO Rechten via afstandsonderwijs Auteur: martinus BerichtGeplaatst: za 18 jul 2015 20:09
    —
Helaas is het voor mij alleen mogelijk HBO Rechten te gaan studeren via afstandsonderwijs.
Aangezien de OU te duur is blijven er twee opties over, NTI en LOI. Ik twijfel enorm tussen deze twee opties en hoewel beide geaccrediteerde opleidingen aanbieden vraag ik me af of HBO getuigschriften van deze instellingen op juiste waarde geschat worden bij werkgevers...
Heeft iemand ervaring met de HBO Rechten opleidingen die zij aanbieden?
Wat is de kwaliteit van de opleidingen en is er een groot verschil tussen NTI en LOI?

#2: Re: HBO Rechten via afstandsonderwijs Auteur: V&VD BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2015 17:50
    —
martinus schreef:
Helaas is het voor mij alleen mogelijk HBO Rechten te gaan studeren via afstandsonderwijs.
Aangezien de OU te duur is blijven er twee opties over, NTI en LOI. Ik twijfel enorm tussen deze twee opties en hoewel beide geaccrediteerde opleidingen aanbieden vraag ik me af of HBO getuigschriften van deze instellingen op juiste waarde geschat worden bij werkgevers...
Heeft iemand ervaring met de HBO Rechten opleidingen die zij aanbieden?
Wat is de kwaliteit van de opleidingen en is er een groot verschil tussen NTI en LOI?


Beetje afhankelijk van wat je na je rechtenstudie wilt gaan doen. Denk dat Stibbe niet zit te wachten op iemand met een Loi opleiding..

#3:  Auteur: martinus BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2015 10:15
    —
Werken op een advocatenkantoor is ook sowieso niet waar mijn interesse naar uit gaat. Juridisch advies, bewindvoering, IND, functies bij semi-overheidsinstellingen, dat is meer mijn richting.

#4:  Auteur: V&VD BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2015 13:08
    —
martinus schreef:
Werken op een advocatenkantoor is ook sowieso niet waar mijn interesse naar uit gaat. Juridisch advies, bewindvoering, IND, functies bij semi-overheidsinstellingen, dat is meer mijn richting.


Dan is HBO rechten idd prima. Ik zou even vraag naar de literatuurlijst van beide instellingen en de verplichte vakken.



Rechtenforum.nl -> Nederlands Recht Deeltijd

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl