propedeuse HBO rechten
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

#16:  Auteur: bona fides BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 17:44
    —
Wetten in formele zin staan doorgaans vol met materiële wetsbepalingen.

Als dit verbaast, heb je de verschillende definities niet gelezen of niet tot je laten doordringen.

#17:  Auteur: thedaansok BerichtGeplaatst: vr 11 nov 2011 15:20
    —
Stel je haalt 1 tentamen niet op het HBO is het mogelijk deze dan te herkansen en alsnog je propedeuse in 1 jaar te halen?

#18:  Auteur: Trustme BerichtGeplaatst: zo 26 jan 2014 13:59
    —
Ik zit momenteel ook in mijn propedeusejaar hbo-rechten aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik heb er nu een half jaar op zitten, en kan rustig zeggen dat ik dik tevreden ben over mijn tot nu toe behaalde resultaten. Tentamens haal ik makkelijk met zevens, achten en negens. Gezien mijn achtergrond (voorheen mbo juridisch medewerker) ben ik vrij onzeker aan de studie begonnen. Ik was bang dat ik het niveau niet aan zou kunnen. Hoewel ik nog een half jaar moet zien te 'overleven', ben ik er van overtuigd dat ik mijn propedeuse in een keer ga halen.

Medestudenten hebben me vaker gevraagd, hoe ik studeer en hoe ik zo makkelijk een hoog cijfer haal.
Mijn tips zijn - die je vast al eerder zult hebben gehoord - bereid hoor- en werkcolleges voor! Maak het huiswerk of opdrachten uit het boek. Zijn er dingen die je lastig vindt om te onthouden of te begrijpen? Schrijf het op! Google het!
Wanneer de tentamenweken zijn aangebroken, is het alleen nog maar een kwestie van herhalen en zal je niet al te veel moeite meer hoeven doen.

Good luck!



Rechtenforum.nl -> Bachelor 1 / Propedeusejaar

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2  Laat alle berichten zien
Pagina 2 van 2

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl