[UL] Nieuwe MSc Safety, Security and Justice
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Juridische masters

#1: [UL] Nieuwe MSc Safety, Security and Justice Auteur: lamaris BerichtGeplaatst: wo 10 sep 2008 20:52
    —
Tot mijn verbazing las op op een informatiesite van een keuzemodule, de volgende tekst:

Quote:

De keuzemodule staat open voor bachelorstudenten van alle studierichtingen van TU Delft en Universiteit Leiden. De keuzemodule Safety, Security and Justice anticipeert op een tweejarig MSc-programma Security and Technology (TU Delft) en een éénjarige MSc Safety, Security and Justice (Universiteit Leiden), die momenteel in ontwikkeling zijn. De beoogde startdatum daarvan is september 2009.


Interessant lijkt me. Zo'n Master wordt voor zover ik weet op geen enkele andere universiteit aangeboden. Wel is er een research-variant van 2 jaar te volgen aan de EUR.

#2: Re: [UL] Nieuwe MSc Safety, Security and Justice Auteur: knoflooksaus BerichtGeplaatst: vr 12 sep 2008 20:03
    —
lamaris schreef:
Tot mijn verbazing las op op een informatiesite van een keuzemodule, de volgende tekst:

Quote:

De keuzemodule staat open voor bachelorstudenten van alle studierichtingen van TU Delft en Universiteit Leiden. De keuzemodule Safety, Security and Justice anticipeert op een tweejarig MSc-programma Security and Technology (TU Delft) en een éénjarige MSc Safety, Security and Justice (Universiteit Leiden), die momenteel in ontwikkeling zijn. De beoogde startdatum daarvan is september 2009.


Interessant lijkt me. Zo'n Master wordt voor zover ik weet op geen enkele andere universiteit aangeboden. Wel is er een research-variant van 2 jaar te volgen aan de EUR.


Ik heb geen idee wat deze opleiding nu biedt, behalve dan een dikke factuur Laughing

(PS "Anticipeert op" versus "bereidt voor op" --> juridische formulering"... Wink )



Rechtenforum.nl -> Juridische masters

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl