Hotelkosten verhalen op verhuurder?
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken

Rechtenforum.nl -> Civiel recht

#1: Hotelkosten verhalen op verhuurder? Auteur: Laradi BerichtGeplaatst: ma 22 aug 2016 16:13
    —
Hallo,

Ik zit met de volgende situatie:

Mijn badkamer veroorzaakt lekkage bij mijn onderbuurman. Na jarenlang klagen is er nu eindelijk aannemer wiens offerte de verhuurder heeft geaccepteerd. Deze aannemer belde mij zo'n anderhalve week geleden om te zeggen dat mijn badkamer eruit gesloopt moest worden, waarna hij er een nieuwe in ging zetten. Dit zou volgens hem een week duren en ik zou sowieso t/m vrijdag van deze week niet kunnen douchen. Ik kon echter deze week niet bij vrienden terecht, omdat die allemaal logees hebben. Ik heb daarom een hotelkamer moeten boeken voor 3 nachten. Nou bleek vandaag dat de muur van mijn badkamer op zoveel plaatsen gebarsten is dat de aannemer het niet aandurft de tegels aan de binnekant weg te halen en nu tegels over de bestaande tegels gaat plakken. De verhuurder is namelijk niet akkoord met het bouwen van een nieuwe muur. Nu zullen de werkzaamheden dus 2 dagen eerder klaar zijn, waardoor ik 2 nachten voor niks een hotelkamer heb geboekt. Kan ik deze kosten op de verhuurder verhalen?



Rechtenforum.nl -> Civiel recht

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Pagina 1 van 1

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl